صنعت نفت می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود؛

نمازی: سعی داریم نقطه ضعف‌ها را پر کنیم/ برای مهار کردن کرار برنامه داریم

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۹:۰۶
کد خبر: ۷۵۷۸۵۵
نمازی: سعی داریم نقطه ضعف‌ها را پر کنیم/ برای مهار کردن کرار برنامه داریم
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: می‌توانیم به بالای جدول برسیم، مشکل گل‌زنی داشتیم که سعی کردیم با اضافه کردن بازیکنان و کار کردن روی ضربات آخر در تمرینات این مشکل را رفع کنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی حساسی برای ماست چون که دو شکست متوالی در لیگ داشتیم و می‌خواهیم با یک پیروزی به تعطیلات برویم.

وی افزود: صنعت تیم جون‌داری است و بازیکنانی در خط حمله دارد که می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود ولی ما هم برنامه خودمان را داریم و امیدواریم از بازیکنانی که استفاده می‌کنیم، جواب دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مسائل داوری اظهار کرد: نگران داوری هستیم البته صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم و سعی کرده این مساله را بزرگ کنیم چرا که در حق ما بی‌عدالتی شده است.

وی اضافه کرد: اما بیشتر ادامه دادن این موضوع ذهن بازیکنان را خراب می‌کند، ما باید اینقدر خوب باشیم که با ایجاد موقعیت و گلزنی کار را به دست داور ندهیم.

نمازی تصریح کرد: هر روز روی مسائل روحی و روانی کار می‌کنیم، فوتبال قابل قبولی را حتی در زمان شکست بازی می‌کنیم، روحیه بچه‌ها از این نظر خوب است، اما باید گل بزنیم.

وی ادامه داد: چند بازیکن هجومی خود را از دست دادیم اما رحیم زهیوی را اضافه کردیم که می‌تواند کمک کند، سایر بازیکنان نیز با عملکرد بهتر و تلاش بیشتر می‌توانند بازی خوبی را انجام دهند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم خود گفت: بازیکن محروم نداریم، وحید محمدزاده هم چنان مصدوم است و نمی‌تواند در بازی فردا حضور داشته باشد، رضا حبیب‌زاده نیز هم چنان مصدوم است.

وی در خصوص تغییر چندباره ترکیب ذوب‌آهن بیان داشت: تیمی که نتایجش سینوسی باشد باید به دنبال ترکیبی باشد تا نتایج خوب بگیرد، تقریبا به یک ترکیب اصلی رسیدیم و سعی داریم نقطه ضعف‌ها را پر کنیم و با کار کردن بیشتر روی نقاط قوت بازی بهتری انجام دهیم، ترکیب ما از بازی با پدیده تغییر زیادی نداشته است.

نمازی یادآوری کرد: اول فصل یک برد مقابل نساجی مازندران داشتیم و 2 بازی اخیر را نیز 2 شکست پی در پی داشتیم، در بازی با استقلال خوزستان کنترل توپ و زمین در اختیار ما بود اما در یک اشتباه پنالتی دادیم که گل شد در صورتی که 10 فرصت خوب داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم، روزهایی که این موقعیت‌ها گل نمی‌شود نباید اشتباه کنیم و حداقل یک تساوی بگیریم.

وی در خصوص وضعیت هرناندز افزود: این بازیکن مصدومیت خاصی ندارد و آماده بازی است، البته انتظارات از او بیشتر است و انتظار داریم در بازیکن نوک حمله، تحرک بالایی داشته باشد و صفرزاده با تحرکی که در تمرینات نشان داد جایگزین وی شد، به دنبال این هستیم روان‌تر بازی کنیم و توپ‌های بیشتری را پشت محوطه جریمه بگیریم به همین دلیل صفرزاده جایگزین هرناندز شد اما ممکن است هرناندز نیز به ترکیب بازگردد.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به تیم‌های مدعی در این فصل، بیان داشت: 4 یا 5 تیم نشان دادند می‌توانند مدعی قهرمانی باشند و با جمع‌آوری امتیازات در بالای جدول قرار گرفته‌اند، تیم پدیده ستاره‌ای ندارد اما منسجم است و کادر فنی خوبی دارد و بازی خوبی نیز انجام می‌دهد، پرسپولیس هم علاوه بر این که نتوانسته است بازیکن بگیرد اما خوب بازی کرده است به نظرم استقلال هم می‌تواند به این جمع اضافه شود، ما نیز با یک پیروزی که فردا کسب کنیم می‌توانیم به بالای جدول برسیم، مشکل گل‌زنی داشتیم که سعی کردیم با اضافه کردن بازیکنان و کار کردن روی ضربات آخر در تمرینات این مشکل را رفع کنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در خصوص رضایت از بازیکنان جمع شده نیز تصریح کرد: ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و این بازیکنان نیز جزو تیم ما هستند، شاید انتظارات از چند بازیکن که سال‌های قبل عملکرد بهتری داشتند، بیشتر بوده است از نظر روحی و روانی با آن‌ها کار کردیم و فکر می‌کنم بتوانند به تیم کمک کنند.

نمازی در پایان در خصوص مهاجم تیم حریف خاطرنشان کرد: کرار جاسم در چند فصل اخیر بازیکن باکیفیتی نشان داده است هم پشت مهاجم و هم نوک حمله بازی می‌کند، خلاقیت بالایی دارد و می‌تواند با پاس‌های در عمق تیم را بهم بریزد، برای مهار او برنامه خاصی داریم، در کل نفت آبادان فوتبال خوبی بازی می‌کند و بازی تماشاگرپسند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز