تیم اول تبریز به مهاجم ایرلندی تکیه می‌کند؛

استوکس، جواهر جدید تراکتوری‌ها+فیلم

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۱:۳۳
کد خبر: ۷۵۸۲۶۵
استوکس، جواهر جدید تراکتوری‌ها+فیلم
مهاجم ایرلندی تراکتورسازی توانست 4 گل به ثمر برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان رفت که این دیدار با نتیجه 6 بر صفر به نفع قرمزهای تبریز به پایان رسید.

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتورسازی در این بازی توانست 4 گل به ثمر برساند و با بازی خیره کننده همگان را شوکه کند. او که سابقه بازی در تیم های فوتبال ساندرلند، آرسنال، هیبرنین، شفیلدیونایتد، سلتیک، فالکیرک، کریستال پالاس و بلکبرن روورز را در کارنامه خود به همراه دارد اکنون با 7 گل زده در صدر گلزنان لیگ برتر ایران قرار گرفته است.

استوکس با 30 سال سن از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و با تکنیک حرفه ای خود مدافعان تیم را سردرگم می کند. چرخش و پا به توپ بازیکن یکی از نکات مثبت مهاجم ایرلندی تراکتورسازی است که مدافعان هر تیمی نمی توانند در برابر این مهاجم ایستادگی کنند. فرصت شناسی استوکس می تواند قرمزهای تبریز را در هر بازی به نتیجه ای که مدنظر آنها است برساند. 

این مهاجم با 1.85 متر قد از قامت خوبی برخوردار است اما گل های خود را از روی ضربه سر به ثمر نمی رساند. پا به توپ این بازیکن بسیار مناسب است و با شوت های مرگبار خود روز سختی را برای دروازه بان‌های تیم حریف می سازد . بازی ملی هم در کارنامه ورزشی استوکس به چشم می خورد. وی از سال 2006 تا 2010  زیر 21 سال در تیم ملی جمهوری ایرلند در 10 بازی 4 گل به ثمر رساند. استوکس در تیم ب و الف جمهوری ایرلند سابقه بازی دارد اما نتوانست گلی به ثمر برساند.  گل آنتونی استوکس در رده باشگاهی در دیدار سلتیک مقابل گلاسکو رنجرز، بهترین گل در فصل 2009/2010 لیگ اسکاتلند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز