مریم هاشمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ پویایی نداریم/ می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۶:۳۹:۴۱
کد خبر: ۷۵۸۲۷۱
لیگ پویایی نداریم/ می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم
کارشناس بین المللی والیبال گفت: تیم بانوان لیگ پویایی ندارد و بدون تردید بازی در لیگ می تواند در میزان آمادگی بازیکنان تاثیرگذار باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم هاشمی مربی و کارشناس بین المللی والیبال درمورد عملکرد تیم بانوان بزرگسال پس از هشتمی در رقابت‌های AVC CUP به خبرنگار برنا گفت: تیم در مرحله مقدماتی بازی های خوبی ارائه داد و برای اولین بار توانست از بین چهار تیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند. اما متاسفانه در مرحله دوم به تیم بزرگی مانند چین خوردیم و کم کم شکست ها شروع شد و در روند بازی ها تاثیر  گذاشت.

وی اضافه کرد: به نظرم من در کل عملکرد خیلی بدی نداشتند. ولی می توانستند نتیجه بهتری کسب کنند. تیم بانوان باید بیشتر از این ها تقویت شود برای حضور در چنین مسابقه مهمی حتما باید در تورنمنت های بیشتری شرکت کنند تا هم آمادگی خود را بالا ببرند و هم به شناخت کافی از تیم ها برسند.

هاشمی افزود: این مسابقات تمام شد. تیم باید خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده کند مسابقاتی که به مراتب دشوارتر از این رقابت‌ها است. قطعا برای کسب این سهمیه فدراسیون باید برنامه های دقیق تر و منظم تری برای تیم بانوان در نظر بگیرد. تیم بانوان لیگ پویایی ندارد و بدون تردید بازی در لیگ می تواند در میزان آمادگی بازیکنان تاثیر گذار باشد.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: ماتیم خوبی در اختیار داریم که به نظرم با همین بازیکنان و کادرفنی هم می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم ولی چون بازیکنان در طول سال در لیگ بیشتر از 4 بازی خوب بازی دیگری انجام نمی دهند و در تیم ملی تعداد تورنمنت ها خیلی کم است نمی‌توان انتظار داشت بتوانند در چنین مسابقاتی نتیجه خوبی هم کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز