بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شفر و برانکو به تساوی راضی بودند/ حسینی باید نیمکت‌نشینی در استقلال را تحمل کند

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۴:۴۱:۱۸
کد خبر: ۷۵۸۴۵۵
شفر و برانکو به تساوی راضی بودند/ حسینی باید نیمکت‌نشینی در استقلال را تحمل کند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: تاکتیک خاصی از هر دو تیم ندیدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال درباره دربی 88 در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی دلچسب و جذابی از هر دو تیم شاهد نبودیم. ظاهرا مربیان هر دو تیم به دنبال تساوی بودند. تاکتیک خاصی از هر دو تیم ندیدیم و بعد از چند دربی جذاب این دربی موقعیت خاصی نداشت.

وی ادامه داد: تنها نکته مثبت این دربی عملکرد مدافعان تیم ها بود. مدافعان وسط استقلال و پرسپولیس توانستند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند. در این دیدار موقعیت خطرناکی از دو تیم خلق نشد که بخواهیم درباره عملکرد خط حمله و هافبک دو تیم صحبت کنیم.

فریبا با تاکید بر اینکه بازی بسیار بسته از هر دو تیم شاهد بودیم، افزود: علی رغم اینکه پرسپولیس چند سالی است که از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار است، همه امیدوار به برد قرمزها پایتخت بودند اما تاکتیک مناسبی از سرخپوشان شاهد نبودیم.

وی درباره عملکرد مرتضی تبریزی در دیدار با پرسپولیس، اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی است و تبریزی نیاز به زمان دارد. این بازیکن در نیمه نخست دربی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. هواداران نگران عملکرد تبریزی در استقلال نباشند، بلایی که بر سر بختیار رحمانی و بیت سعید در استقلال افتاد برای تبریزی اتفاق نمی‌افتد.

پیشکسوت استقلال درباره ناراحتی حسین حسینی از نیمکت نشینی در تیم آبی‌ها، گفت: ناراحتی حسینی از وضعیت نیمکت نشینی اش طبیعی است. باید تحمل کند و زمانی که در ترکیب قرار گرفت با عملکرد خود سرمربی را مجاب کند تا این بازیکن به ترکیب استقلال بازگردد. حسینی اشتباه نکند، او آینده استقلال است و به عنوان دروازه بان اول آبی ها در ترکیب قرار می گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت استقلال مناسب می شود، گفت: در آینده نزدیک استقلال از این شرایط خارج می شود. مصدومان استقلال به تیم برگردند این تیم شرایط بهتری خواهد داشت. یکی از دلایلی که شفر هنوز به ترکیب اصلی خود نرسیده به خاطر همین مصدومان است. اگر بازیکنان اصلی استقلال برگردند شفر هم به ترکیب اصلی خود می رسد.

نظر شما