سیامند رحمان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کادرفنی صلاح بداند در جاکارتا بازهم رکوردشکنی می‌کنم/ برای من افتخار است عضو کمیته آسیایی پارالمپیک شوم/ با بهترین شرایط به بازی‌های پاراآسیایی می‌روم

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۶:۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۵۸۵۱۳
کادرفنی صلاح بداند در جاکارتا بازهم رکوردشکنی می‌کنم/ برای من افتخار است عضو کمیته آسیایی پارالمپیک شوم/ با بهترین شرایط به بازی‌های پاراآسیایی می‌روم
وزنه‌بردار سنگین وزن ایران گفت: شرایط بسیار خوبی دارم و با همه توان در جاکارتا حضور خواهم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بدون شک وزنه‌برداری جانبازان و معلولین یکی از تیم‌های ایران است که در چند سال اخیر در همه میادین مهم و بین‌المللی از جمله پارالمپیک و پاراآسیایی عملکرد بسیار موفقی داشته است. سیامند رحمان به عنوان شناسنامه وزنه‌برداری جانبازان و معلولین توانسته در چند سال اخیر در همه مسابقات یکه‌تازی و همه مدال‌های طلا را درو کند. در آستانه شروع بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا مصاحبه‌ای را با این وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

رحمان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به شرایط آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات پاراآسیایی اظهار داشت: خداروشکر شرایط بسیار خوبی دارم و با همه توان در جاکارتا حضور خواهم داشت. با توجه به اینکه حدود 15 روز پیش در مسابقات ژاپن شرکت کردم و عملکرد خوبی از خودم نشان دادم با روحیه بالا در این مسابقات حاضر خواهم شد که بازهم بتوانم مدال خوشرنگی برای کشورم کسب کنم. نکته حائز اهمیت در مسابقات ژاپن این بود که با دو مدال طلایی که به دست آوردم سهمیه پارالمپیک 2020 را نیز کسب کردم و با برنامه‌ریزی و تمریناتی که تا پارالمپیک انجام خواهم داد امید زیادی دارم که همچون پارالمپیک ریو بازهم افتخارآفرینی کنم.

وی در ادامه افزود: بعد از بازگشت از ژاپن چند روز در تهران ماندم و تمریناتم را ادامه دادم و در حال حاضر نیز در اردوی بازی‌های پاراآسیایی حضور داریم و تا روز دهم که به جاکارتا اعزام خواهیم شد تمرینات را دنبال می‌کنیم. امیدوارم که هم تیم ملی وزنه‌برداری و هم کاروان ورزشی ایران در این مسابقات بتواند نتیجه لازم را کسب کند.

طلایی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که آیا در جاکارتا قصد رکوردشکنی مجدد دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر شرایط بدنی من عالی است و همانطور که در چند روز گذشته در تمرینات رکورد خودم را شکستم در پاراآسیایی نیز می‌توانم این کار را انجام دهم. کادر فنی می‌خواهد در مسابقاتی که زیاد مهم نیست من به خودم فشار نیاورم که دچار مصدومیت شوم چون بهرحال وزنه‌برداری رشته سخت و آسیب پذیری است. ولی بهرحال اگر کادر فنی تصمیم بگیرد بار دیگر در جاکارتا رکوردشکنی خواهم کرد ولی در نهایت هدف اول من کسب مدال طلا برای کاروان ایران است.

رحمان درباره کاندید شدنش برای حضور در فهرست 5نفره کمیته ورزشکاران کمیته آسیایی پارالمپیک خاطرنشان ساخت: این افتخار بزرگی است که برای من پیش آمده و خوشحال خواهم شد که به عنوان یک ورزشکار ایرانی در این کمیته سهمی داشته باشم.

نظر شما
پرونده ویژه