پیمان نصیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط خوبی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی دارم/ مدال طلای ۱۵۰۰ متر را کسب می‌کنم

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۵۸۸۳۰
شرایط خوبی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی دارم/ مدال طلای ۱۵۰۰ متر را کسب می‌کنم
دوومیدانی‌کار تیم جانبازان و معلولین گفت: شرایط برای کسب مدال طلا در ماده ۱۵۰۰ متر کاملا مهیا است و من قول میدهم یک بار دیگر همچون دوره گذشته مدال طلای ماده ۱۵۰۰ متر را بدست بیاورم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا؛ پیمان نصیری، ملی‌پوش تیم دوومیدانی کشورمان در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خواهد بود.

نصیری در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد شرایط و وضعیت آمادگی خود برای حضور در این رقابتها گفت: در حال حاضر شرایط خوبی دارم من حدود ۱ ماه پیش دچار مصدومیت جزئی از ناحیه آشیل پا شدم اما خیلی سریع مراحل درمان را آغاز کردم و در حال هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی شرایط خوبی را دارم.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط من نتوانستم تمرینات سرعتی و لاکتیکی خوبی را انجام دهم و مقداری برای رقابت در ماده ۴۰۰ متر در بازیهای آسیایی نگرانم اما شرایط برای کسب مدال طلا در ماده ۱۵۰۰ متر کاملا مهیا است و من قول میدهم یک بار دیگر همچون دوره گذشته مدال طلای ماده ۱۵۰۰ متر را بدست بیاورم.

او خاطرنشان کرد: البته من در دوره قبلی بازی‌های آسیایی در ماده 400 متر با اینحال که در میانه مسابقه زمین خوردم اما از جا بلند شدم و مسیر را ادامه دادم و موفق به کسب مدال برنز در اینچئون شدم.

وی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر زیرنظرسجاد مرادی و جناب کیانی از مربیان دوومیدانی دوران آمادگی را سپری میکنم و از این حیث نیز اصلا مشکلی ندارم.

نصیری با تشکر از تمام کسانی که در این مدت برای او زحمت کشیدهاند تا با آمادگی کامل به جاکارتا برود یک تشکر ویژه هم از سجاد مرادی مربی خوشنام و نشان دوومیدانی ایران کرد و گفت: مرادی در این مدت خیلی به من هم از لحاظ جسمی و هم از جهت روحی کمک فراوانی کرد و من واقعا از ایشان سپاسگزارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز