نیکوس سوفیانوس:

حالا زمان پیشرفت ایران در والیبال ساحلی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۵۸۸۹۷
نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت: اطلاع دارم که ایران هر ساله در کیش از تور جهانی سه ستاره میزبانی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیکوس سوفیانوس در حاشیه بازدید از زمین های والیبال ساحلی بندر ترکمن، گفت: وضعیت میزبانی شهرستان بندرترکمن در نگاه اول ارزیابی من بسیار مثبت بوده و دیداری با برگزارکنندگان محلی داشتیم.

وی تصریح کرد: افرادی که اینجا حضور داشتند و عزم راسخ آنها به من این موضوع القا شده است که همه آنها آماده برگزاری هرچه بهتر این تور هستند.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال با بیان اینکه ایران قدمت زیادی در والیبال دارد، بیان کرد: وقت آن رسیده است که حالا ایران پیشرفت خود را در زمینه والیبال ساحلی نشان دهد و این تور جهانی تک ستاره بهترین فرصت بوده تا به این مهم دست یابد.

نیکوس سوفیانوس ادامه داد: من اطلاع دارم که ایران هر ساله در کیش از تور جهانی سه ستاره میزبانی می‌کند، قطعاً تجربه برگزاری تور جهانی سه ستاره کیش، به برگزاری هرچه بهتر تورهای کاسپین سریز کمک خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه تورهای کاسپین سریز فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه بیشتر بازیکنان ساحلی بازان ایران بوده است، افزود: امتیازات تورهای جهانی تک ستاره در مسابقات انتخابی المپیک بسیار تاثیر گذار بوده و این فرصت خوبی برای بازیکنان ایران است تا کسب تجربه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز