علی موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خرید‌های آماتور تیشه به ریشه استقلال زد/ نفت مسجد سلیمان تیم تکنیکی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۵:۳۸:۲۵
کد خبر: ۷۵۹۰۲۶
خرید‌های آماتور تیشه به ریشه استقلال زد/ نفت مسجد سلیمان تیم تکنیکی است
بازیکن اسبق استقلال، گفت: تیم مسجد سلیمان دارای بازیکنان تکنیکی است که باید شاگردان شفر حواسشان را مقابل این تیم با انگیزه جمع کنند تا در رقابت های جام حذفی ماندنی باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی موسوی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم با نفت مسجد سلیمان در رقابت های جام حذفی در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی های جام حذفی در دو حالت پیگیری می شود.  گاهی تیم های کوچک تیم های بزرگ را حذف می کنند و گاهی هم برعکس این اتفاق رخ می دهد. استقلال در جام حذفی باید با مسجد سلیمان رقابت کند که از تیم های مردمی و پرطرفداری است.

وی ادامه داد: تیم مسجد سلیمان دارای بازیکنان تکنیکی است که باید شاگردان شفر حواسشان را مقابل این تیم با انگیزه جمع کنند تا در رقابت های جام حذفی ماندنی باشند. باتوجه به اینکه شفر به دلیل مصدومیت بازیکنان هنوز به ترکیب ثابتی نرسیده است باید در دیدار با نفت مسجد سلیمان از بازیکنانی استفاده کند که اشتباه کمتری در جریان بازی مرتکب می شوند.

موسوی با تاکید بر اینکه باتوجه به شرایطی که استقلال در ابتدای لیگ هجدهم داشت انتظار می رفت این تیم نتواند به شرایط آرمانی برسد؛ افزود: تیم استقلال دیر بسته شد و بازیکنان جدید در زمان مناسب به این تیم اضافه نشدند. خریدهای آماتور تیشه به ریشه استقلال زد. اگر خریدهای استقلال در زمان اردوی تیم در ترکیه اضافه می شد اکنون تیم منسجم و هماهنگی را شاهد بودیم اما ابی ها نیاز به فرصت دارند و مطمئن هستم استقلال رفته رفته به شرایط ایده ال خود باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان جدید به موقع به این تیم اضافه می شدند و بازیکن مصدوم هم رو دست استقلال نمی‌ماند، می‌توانستیم اکنون آبی ها را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ببینیم. استقلال بازیکنان خوبی دارد و رفته رفته به آمادگی می رسند. شاگردان شفر به راحتی می توانند  از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشند.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه کاش استقلال اول در لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان بازی می کرد و بعد در جام حذفی به مصاف این تیم می رفت، گفت: استقلال اگر ابتدا در لیگ برتر به مصاف این تیم می رفت با شناخت بهتری برای جام حذفی به میدان می رفت. مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است که باید استقلال با هوشمندی کامل به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز