عرفان صلواتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمرینات سطح بسیار بالایی داشت/ از عملکردم راضی هستم

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۰۱:۰۵
کد خبر: ۷۵۹۰۵۷
تمرینات سطح بسیار بالایی داشت/ از عملکردم راضی هستم
ملی پوش تپانچه ایران در آستانه اعزام به بازی‌های المپیک آرژانتین، گفت: ما به دنبال موفقیت هستیم و باید در آرژانتین به آنچه لیاقتمان است، برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عرفان صلواتی، ملی پوش تپانچه ایران در آستانه اعزام به بازی‌های المپیک آرژانتین درباره میزان آمادگی خود برای این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تمرینات سطح بسیار بالایی داشت و امیدوار هستم در این دوره از مسابقات بتوانم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: باتوجه به تمریناتی که برگزار می کنیم و حضور موفقی که در رقابت های مختلف داشتیم نشان دادیم که تیراندازان ایرانی نسبت به سایر رقبا از سطح بالایی برخوردار  هستند.  می توانیم قدرت خود را در رقابت های المپیک آرژانتین ثابت کنیم. زمانی تیم ملی تیراندازی به نتیجه لازم می رسد که همه از این تیم حمایت کنند. حمایت ها تا به اینجا خوب بوده اما نیاز دارد بیشتر شود.

صلواتی با اشاره به اینکه تیراندازی از رشته هایی است که مشخص نمی کند در فینال به مدال می رسید یا خیر، زیرا این رشته به تمرکز ورزشکار بستگی دارد، افزود: من می توانم برای کسب مدال بجنگم اما هرگز قول مدال در هیچ رقابتی نمی دهم. در این مدت که فرصت داشتم تمرینات خوبی را سپری کردم و از عملکرد خود راضی هستم، ما به دنبال موفقیت هستیم و باید در آرژانتین به آنچه لیاقتمان است، برسیم.

وی گفت: من در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن موفق شدم کسب سهمیه کنم و این برای نخستین بار است که دو ورزشکار ایرانی به صورت مستقیم راهی این بازی‌ها می شوند که از این امر بسیار خرسندم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز