السد-پرسپولیس؛

نخستین نود دقیقه حیاتی برای نماینده ایران/ قرمزها با دست خالی به مصاف پولدارها می‌روند

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۳:۴۰:۰۴
کد خبر: ۷۵۹۱۱۸
نخستین نود دقیقه حیاتی برای نماینده ایران/ قرمزها با دست خالی به مصاف پولدارها می‌روند
تیم فوتبال پرسپولیس ایران عصر امروز در لیگ قهرمانان آسیا به میهمانی السد قطر می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه مهمان السد قطر خواهد بود، دیداری که برای برانکو و شاگردانش از حساسیت زیادی برخوردار است. سال قبل در همین مرحله قرمزپوشان در بازی رفت به مصاف الهلال عربستان رفتند و چهار بر صفر برابر این تیم متحمل شکست شدند و در دیدار برگشت نتوانستند این نتیجه را جبران کنند و حذف شدند.

حالا با توجه به نتایجی که پرسپولیس در سال‌های اخیر با برانکو کسب کرده انتظارات برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بسیار بالاست. پرسپولیسی که این فصل را با محرومیت نقل و انتقالات آغاز کرد در غیاب سه بازیکنش باید دیدار سخت برابر السد را برگزار کند. این دو تیم در مرحله گروهی هم به مصاف هم رفتند که در قطر تیم السد با نتیجه سه بر یک به برد رسید و در تهران هم پرسپولیس با یک گل به برتری دست پیدا کرد. از طرفی السد در مرحله قبل توانست از سد استقلال عبور کند و با نفراتی مانند ژاوی، گابی و بونجاح برابر قرمزهای ایران به میدان می رود.

محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا که در دیدار قبلی برابر الدحیل کارت زرد دریافت کردند حالا به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیمشان را در دیدار برابر السد همراهی کنند. از طرف دیگر حسین ماهینی که در دربی دچار پارگی رباط صلیبی شد، دیگر غایب بزرگ سرخپوشان خواهد بود.

برانکو و تیمش که برای رسیدن به این مرحله در یک بازی رویایی باخت یک بر صفر برابر الدحیل را به پیروزی سه بر یک تبدیل کردند می خواهند با کسب نتیجه امیدوارکننده در قطر به تهران برگردند و هبرای صعود به فینال امیدوار باشند. پرسپولیس تنها تیم ایرانی است که دوبار پیاپی توانسته به این مرحله صعود کند. با توجه به نبود سه بازیکن، گادوین منشا و مصلح از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهند رفت و در نبود حسین ماهینی شانس آدام همتی برای بازی در ترکیب تیم بسیار زیاد است. دیدار برگشت دو تیم سه‌شنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز