در کمتر از دو و نیم ماه رکورد زدیم؛

سلطانی: با این همه مشکل، در تیم ملی بازیکن داریم

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۵۹۲۷۳
سلطانی: با این همه مشکل، در تیم ملی بازیکن داریم
سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس تهران گفت: با وجود آنکه تیم نونهالان و نوجوانان باشگاه تقریبا از بازیکنان مشترک استفاده می‌کنند، بسیار امیدواریم که هر دو تیم در لیگ برتر حفظ شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرامرز سلطانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که پیش از این گفته بودیم، تیم نوجوانان 6 بازیکن دارد و به ناچار از بازیکنان نونهال استفاده می‌کنند. حدود 10 نفر از بازیکنان ما در نیم فصل اول نزدیک به 30 بازی رسمی انجام داده‌اند. رقابت‌های نیم فصل هم در یک زمان، دو ماه و نیم انجام شد و این تعداد بازی در این زمان می‌تواند یک رکورد باشد. هر چند این مساله اصلا مورد پسند ما نیست ولی با توجه به محرومیت از جذب بازیکن، چاره دیگری هم وجود نداشت. خیلی امیدواریم با مدیریت این نفرات بین دو تیم در بازی‌های نیم فصل دوم، تیم‌ها را در لیگ برتر حفظ کنیم که با این شرایط محرومیت کار مهمی خواهد بود.

وی ادامه داد: به نظر من آقای پنجعلی که مسوولیت آکادمی باشگاه را برای این فصل قبول کرده‌اند و آقای رضا جباری که سرمربی‌گری تیم نوجوانان را پذیرفت، شجاعت و فداکاری به خرج داده‌اند. البته ما هم در تیم نونهالان فقط روی ماندن تیم تمرکز نکرده‌ایم و روی پرورش استعدادها برنامه داشتیم. چهار نفر از بازیکنان ما به تیم نونهالان دعوت شده‌اند که دو نفر از آنها به نام‌های نیما رحمتی و محمدرضا ابراهیمی، در مرحله پایانی اردو حضور دارند. امیر حسین لاهوتی هم در رده ملی نوباوگان حضور دارد.

سرمربی نونهالان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و همچنان در پیش داریم و جا دارد که من از همکاران خودم آقایان؛ زارع و غفاری در کادر فنی، شایق در کسوت سرپرست تیم، نوروز علی تدارکات و به طور ویژه از بازیکنان که با این سن و سال غیرت به خرج می‎دهند، تشکر کنم.

نظر شما