فاطمه محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتظارات از کشتی بانوان بالا رفته است/ روز به روز تعداد رقبا بیشتر می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۷۵۹۳۰۱
انتظارات از کشتی بانوان بالا رفته است/ روز به روز تعداد رقبا بیشتر می‌شود
عضو تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان گفت: کسب عنوان قهرمانی در بیروت علاوه بر انگیزه، انتظارات را هم بالا برده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه محمدی، ملی پوش کشتی کلاسیک بانوان کشورمان که در تورنمنت بین المللی لبنان موفق به کسب مدال برنز رقابت ها شد، در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد سطح برگزاری این مسابقات عنوان کرد: سطح رقابت ها بالا بود. کشتی گیرانی از ۱۰ کشور ایران، ارمنستان، سوریه، گرجستان، مصر، عراق، قرقیزستان، لبنان، اوکراین و ایتالیا در این تورنمنت شرکت کرده بودند. خوشحالم در اولین حضورمان توانستیم عنوان قهرمانی رقابت ها را کسب کنیم.

کشتی گیر تیم قهرمان نور در ادامه درخصوص فصل دوم لیگ کشتی کلاسیک بانوان اظهار کرد: قبل از مسابقات با خودم فکر کردم حالا که به فصل دوم لیگ کشتی رسیده ام، خودم را محک بزنم و ببینم بعد از مسابقات سخت لبنان در کشورم چگونه هستم. اصلا فکرش را هم نمی کردم بچه ها اینقدر پیشرفت کرده باشند. سطح کشتی بانوان هر روز رو به پیشرفت است. این موضوع نشان می دهد که روز به روز تعداد رقبا هم بیشتر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی بعد از این مسابقات در زمان اندکی باید خود را برای حضوردر مسابقات قهرمانی جهان که آذرماه برگزار می شود آماده کند. کسب عنوان قهرمانی در بیروت علاوه بر انگیزه، انتظارات را هم بالا برده است. امیدوارم بتوانیم در رقابت ها عملکرد خوبی  داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز