به میزبانی بندر ترکمن؛

کلینیک داوری تور جهانی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۳:۱۷
کد خبر: ۷۵۹۵۳۱
جلسه توجیهی داوران اصلی تورجهانی بندر ترکمن امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه توجیهی داوران اصلی تورجهانی بندرترکمن، صبح امروز با حضور فریدون الهامی رئیس سازمان ساحلی، سوفیانوس ناظر فدراسیون جهانی، انصاری دبیر سازمان ساحلی و حسابی سرپرست کمیته امور بین الملل و سلیمانی مسئول داوران برگزار شد.

نادر انصاری در جلسه، تورجهانی تک ستاره را برای داوران ایرانی یک فرصت دانست و افزود: داوران ملی ساحلی ایرانی برای اولین بار در تور جهانی تک ستاره قضاوت می کنند که قطعا به آینده داوری ساحلی ایران کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو داور ایرانی در آینده نزدیک به کلاس avc cours خواهند رفت، گفت: در آذرماه سال جاری ایران میزبان کلاس داوری avc cours بوده که در تلاش هستیم سطح داوری ایران را ارتقا دهیم.

دبیر سازمان خاطرنشان کرد: باید داوران ایرانی در تورهای کاسپین سریز بهترین عملکرد را داشته باشند تا در این رقابت ها دچار مشکل نشویم.

انصاری در پایان گفت: کلینیک توجیهی داوران محلی خط نگهدار و منشی در زمین های ساحلی برگزار می شود تا با داوران اصلی این رقابت ها هماهنگ باشند.

در پایان این جلسه کلینیک توجیهی داوران حاضر در تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن توسط نادر انصاری تنها داور بین المللی ساحلی ایران و بهرام سلیمانی مسئول داوران تور برگزار شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز