مریم آزمون:

نتیجه در بازی‌های دوستانه ملاک نیست

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۲:۴۴
کد خبر: ۷۵۹۶۹۷
مربی تیم ملی فوتبال بانوان کشور گفت: برنامه های تمرینی را در این دیدار بازیکنان مرحله به مرحله به اجرا گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم آزمون، درباره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان و جوانان گفت: در این دیدارهای تدارکاتی برای ما نتیجه اهمیت نداشته و بررسی وضعیت بازیکنان بسیار اهمیت دارد. چرا که با پی بردن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان مشخص می شود و می توانیم برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی فوتبال زنان برای شرکت در اولین مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که آبان ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برای این که بتوانیم تیم آماده و خوبی را راهی اولین مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو کنیم، سعی کردیم امروز (سه‌شنبه) با برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم ملی فوتبال زنان و تیم دختران زیر ۱۹ سال که آن‌ها نیز اواخر مهرماه برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا راهی میانمار خواهند شد، این رقابت را برگزار کنیم تا هر دو تیم در شرایط آماده راهی این دو تورنمنت مهم شوند.

وی افزود: تلاش ما بر این است بتوانیم از گروه خود صعود کنیم و شانس خود را برای کسب مجوز  المپیک ۲۰۲۰  افزایش دهیم. در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر که با حضور ۱۲ تیم برگزار شد ما توانستیم ۱۲۰ بازیکن را شناسایی کنیم که از این بازیکنان سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را در هر مرحله از رقابت‌های انتخابی به تیم‌ ‌ملی دعوت کنیم. البته ما سعی کرده‌ایم تیم‌ ‌ملی فوتبال زنان را جوان‌گرایی کنیم تا بتوانیم تیم خوب و با انگیزه‌ای را داشته باشیم. بنابراین تیم فعلی فوتبال زنان، تیم جوان و با انگیزه‌ای است که امیدواریم بتوانیم در مرحله اول مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از گروه خود صعود کنیم تا به نتایج خوبی نیز دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی بزرگسالان درباره عملکرد تیم زنان در بازی دوستانه‌ای که برابر تیم جوانان برگزار کردند، گفت: تیم ما در نیمه اول بازی بسیار خوبی در برابر جوانان به نمایش گذاشتند و توانستند با آرامش و حفظ توپ 5 گل به ثمر برسانند. ما تقریبا به اهدافی که در تمرینات دنبال می‌کردیم در این بازی دست پیدا کردیم و توانستیم تیم را به یک هماهنگی منسجم و خوبی برسانیم. به‌ هر حال تیم ما در این بازی دوستانه بهترین بازی خود را برابر جوانان به نمایش گذاشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز