استفاده نادرست از خرید تابستانی؛

مهاجم استقلال در برزخ تفکرات/ تبریزی می‌تواند موتور گلزنی آبی‌ها را روشن کند

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۳:۴۱:۳۸
کد خبر: ۷۵۹۸۰۴
مهاجم استقلال در برزخ تفکرات/ تبریزی می‌تواند موتور گلزنی آبی‌ها را روشن کند
زمانی که تبریزی به استقلال پیوست همه بر این باور بودند که این بازیکن با حضور در استقلال می تواند بسیاری از مشکلات خط حمله را برطرف کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی تبریزی، مهاجمی که در نقل و انتقالات تابستانی از ذوب آهن به تیم استقلال پیوست، از سال 2013 تا 2018 برای ذوبی ها به میدان رفت و توانست در 138 بازی 39 گل به ثمر برساند. 

زمانی که تبریزی به استقلال پیوست همه بر این باور بودند که این بازیکن با حضور در استقلال می تواند بسیاری از مشکلات خط حمله آبی ها را برطرف کند. عده ای هم ابراز نگرانی کردند که امکان دارد تبریزی همانند حسن بیت سعید و بختیار رحمانی نتواند بازی خوبی به نمایش بگذارد. در سال های نه چندان دور استقلال در خرید بهترین های لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و در مدت زمان کوتاهی بازیکنان مربوطه از این تیم جدا و به تیم دیگری پیوستند. 

تبریزی در هفته دوم لیگ برتر زمانی که برای نخستین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت، توانست مقابل تراکتورسازی گلزنی کند. بعد از آن بازی هرگز پای این بازیکن به گلزنی باز نشد. افت شدید تبریزی در استقلال شاید بکارگیری نامناسب شفر در ترکیب است. تبریزی مهاجمی است که در نوک خط حمله می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد اما سرمربی آلمانی در بیشتر رقابت ها از این بازیکن به عنوان وینگر استفاده می کند که وی نمی تواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

تبریزی در دربی همه تلاش خود را به کار برد تا برای آبی ها گلزنی کند اما دوندگی این بازیکن بی اثر بود و نتوانست از موقعیت های به دست آمده به بهترین شکل استفاده کند. استقلال در رقابت های لیگ برتر تا هفته هشتم فقط 5 گل به ثمر رسانده است.

*عاقبت تبریزی همانند بیت سعید و رحمانی نخواهد بود

علی موسوی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تبریزی در جمع آبی‌ها، بیان کرد: تبریزی دیرتر به استقلال اضافه شد و زمان می برد تا این بازیکن در جمع آبی ها به هماهنگی لازم برسد. وی در ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی داشت اما هنوز نتوانسته در تیم بزرگی همانند استقلال به بازی واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و به دلیل هوادار بسیاری که این تیم دارد بازیکنان زمانی که به خانواده بزرگ استقلال اضافه می شوند با مشکلات روحی و روانی مواجه می شوند. باید به تبریزی فرصت داد و این بازیکن در آینده ای نزدیک به شرایط آرمانی باز خواهد گشت.

موسوی با اشاره به اینکه سبک بازی و توانایی تبریزی با بیت سعید و بختیار رحمانی متفاوت است، بیان کرد: این بازیکن می تواند در استقلال به شرایط خوبی برسد. هرگز عاقبت تبریزی همانند بیت سعید و رحمانی در استقلال نخواهد بود.

به گزارش برنا؛ مرتضی تبریزی، ‍16 دی ماه 1369 در همدان به دنیا آمد. او از جمله استعدادهای فوتبال همدان می‌باشد که در لیگ برتر به میدان رفته‌ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز