طی گزارش‌هایی عنوان شد؛

بهانه‌گیری رسانه‌های قطری درباره داوری و برد پرسپولیس+ عکس

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۱۰۲
بهانه‌گیری رسانه‌های قطری درباره داوری و برد پرسپولیس+ عکس
رسانه قطری الرایه با انتشار گزارشی نوشت داور سریلانکایی، مقصر اصلی شکست السد مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌ های السد قطر و پرسپولیس ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با نمایش بازی زیبا و کنترل شده از سد السد قطر بگذرند.

در این مسابقه که به سود سرخپوشان خاتمه یافت، شاگردان مانوئل فریرا بازی خوبی را انجام دادند، اما متحمل شکست شدند و کار سختی برای بازی برگشت دارند و باید مقابل حدود ۹۰ هزار هوادار پرسپولیس به میدان بروند.الرایه پس از پایان دیدار نمایندگان ایران و قطر با انتشار گزارشی کریشانتا دیلان پریرا سریلانکایی، داور مسابقه را مقصر شکست السد مقابل پرسپولیس معرفی کرد.

این رسانه در ادامه می‌نویسد: السد تاوان سنگینی را به خاطر پریرا، داور ضعیف سریلانکایی داد و حتی این برنامه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سال گذشته هم تکرار شد. اکرم عفیف در دقیقه ۹۴ بازی با پرسپولیس توپ را از دست علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس قاپید و وارد دروازه کرد، اما پریرا، داور ضعیف، این صحنه را خطا و گل را مردود اعلام کرد.

همچنین داور یک پنالتی مشکوک برای پرسپولیس گرفت و سبب شکست السد شد، اما اشتباهات قاضی میدان تمامی نداشت و داور سریلانکایی به وقت کشی‌های بازیکنان پرسپولیس هم واکنشی نشان نمی‌داد.

گفتنی است، دیدار برگشت تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یکم آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

سایت ریاضه نیز با اشاره به شکست السد در خانه نوشت: در روزی که هواداران السد سنگ تمام گذشتند،داور بدترین نتیجه را رقم زد.

همچنین روزنامه العرب قطر نوشت: تفکرات تاکتیکی فریرا برابر ایوانکوویچ جواب نداد و السد در دیدار رفت تن به شکست داد اما هنوز دیدار برگشت باقی مانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز