محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس بازی سختی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت/ جوانان خوبی در جمع سرخپوشان وجود دارند

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۵:۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۲۷۱
مدافع پیشین تیم پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در این چند سال اخیر با اندک امکانات و نبود بازیکن مورد نظر توانست تیم پرمهره السد را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق سرخابی‌ها درباره دیدار پرسپولیس و السد به خبرنگار برنا گفت: از این دیدار لذت بردم. به کادرفنی، هواداران سرخپوش و همه مردم ایران تبریک می گویم. پرسپولیس با اقتدار و با غیرت توانست در خانه حریف، السد را شکست دهد.

او ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس با امکانات کم و نبود بازیکن مورد نظر توانست تیم پرمهره السد را شکست دهد. با برد پرسپولیس مقابل السد میلیون‌ها ایرانی خوشحال شدند. سرخپوشان عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش بگذارد. قرمزپوشان در سه سال اخیر از قدرت‌های برتر لیگ بودند و این تیم شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره بازی برگشت پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی، گفت: سرخپوشان در آزادی کار بسیار سختی دارند. السد از بازیکنان بسیار خوب و با تجربه ای برخوردار است که می‌توانند کار را برای پرسپولیس سخت کند. هواداران نقش بسیار تاثیرگذاری در صعود سرخپوشان به فینال دارند. قرمزپوشان با حمایت هواداران خود می‌توانند السد را در آزادی شکست دهند.

مهدوی  با اشاره به اینکه جوانان خوبی در تیم پرسپولیس هستند، گفت: جوانان باید از فرصتی که در تیم پرسپولیس برای آنها مهیا شده است نهایت استفاده را ببرند. این جوانان آینده پرسپولیس هستند و باشگاه به وجود آنها نیاز دارد. جوانان قرمزپوش می‌توانند در کنار بازیکنان با تجربه درس‌های بزرگی را یاد بگیرند. احسان علوان‌زاده بازیکن بسیار خوبی است که با سن کم خود توانست تجربیات خوبی را کسب کند. طاهرخانی تنها یک دقیقه توانست به میدان برود که در آینده نزدیک زمان بازی این بازیکن هم بیشتر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز