هاشمیه متقیان:

هدفم در بازی‌های پاراآسیایی کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک توکیو است

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۷:۵۰
کد خبر: ۷۶۰۴۱۴
هدفم در بازی‌های پاراآسیایی کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک توکیو است
ملی پوش با سابقه و صاحب عنوان ایران در بازی های پارا آسیایی و پارالمپیک معتقد است: آمادگی خوبی دارم و هدفم کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک توکیو است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاشمیه متقیان با اشاره به تمرینات غیرمتمرکزی که در استان خوزستان داشته است، گفت: بعد از مسابقات جهانی لندن که موفق شدم مدال نقره این رقابت ها را کسب کنم، تمریناتم را به صورت اردوهای غیر متمرکز تحت نظر مربی و در شهر خودم آغاز کردم. 

وی در ادامه افزود: آمادگی کاملی برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا دارم و امیدوارم بتوانم رکورد خوبی را به ثبت رسانده و سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کنم.

ملی پوش پارا دوومیدانی ایران که در دو ماده پرتاب دیسک و نیزه رقابت خواهد کرد درباره کلاس بندی ها و ادغام برخی کلاس ها اظهار داشت: خوشبختانه کلاس بندی من تغییر نکرده و در کلاس F56  رقابت خواهم کرد. البته ادغام کلاس بندی ها در ماده پرتاب نیزه تاثیر خواهد داشت، چون کلاس من با یک کلاس پائین تر ادغام شده و امیدوارم بتوانم رکورد خوبی را به ثبت برسانم. برای من کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو مهم است، اما امیدوارم بتوانم مدال خوش رنگی را نیز به دست آورم.

نظر شما