سارا احمدزاده:

طلا و نقره پرتاب وزنه بین ایرانی‌ها تقسیم می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۳:۱۶
کد خبر: ۷۶۰۴۲۰
طلا و نقره پرتاب وزنه بین ایرانی‌ها تقسیم می‌شود
قهرمان پرتاب وزنه کشورمان گفت: اگرچه برای اولین بار در مسابقات چون پاراآسیایی شرکت می کنم اما امید زیادی دارم که با مدال از این مسابقات برگردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا احمدزاده، قهرمان پرتاب وزنه بانوان کشورمان که یکی از شرکت کنندگان ایرانی این رشته در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا می باشد، اظهار داشت: رکورد ورودی ام با رکورد نفر اول ورودی تنها ۲ سانت اختلاف دارد اما به امید کسب مدال طلا در این مسابقات حضور یافته ام.

وی افزود: البته اولین رکورد ورودی هم دست یک ایرانی است و رقابت اصلی برای دریافت مدال طلا بین دو شرکت کننده از کشور ایران است و قطعا یکی از ما طلایی می شود و دیگری نقره ای. 

قهرمان کشورمان درخصوص تدارکات قبل از حضور در بازی ها بیان داشت: در طول یک سال گذشته اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و انصافا به خوبی از سوی فدراسیون و کمیته پارالمپیک حمایت شدیم و امکانات خوبی هم در اختیار ما قرار گرفته است. امیدوارم ثمره این اردوهای خوب و  امکانات متنوع را با صید مدال های رنگارنگ در این مسابقات بگیریم.

احمدزاده در ادامه بیان داشت: در بین بانوان تیم ملی دوومیدانی، من تنها ملی پوش تهرانی هستم و این هم باعث می شود که انتظارات از من بالا برود و هم این که برای خودم هم کیف دارد. 

قهرمان پرتاب وزنه کشورمان در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدوارم که کاروان ایران از این مسابقات دست پر برگرشته و حتی المقدور مدال‌های زیادی از این مسابقات به دست آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز