سجاد محمدیان:

هم طلای دوره قبل را تکرار می‌کنم و هم رکورد می‌زنم

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۱:۳۰
کد خبر: ۷۶۰۵۳۲
هم طلای دوره قبل را تکرار می‌کنم و هم رکورد می‌زنم
قهرمان رقابت های پاراآسیایی در رشته پرتاب وزنه ماده F42 گفت: برای کسب دوباره مدال‌طلا و بهبود رکوردم وارد مسابقات می شوم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد محمدیان، قهرمان رقابت های پاراآسیایی در رشته پرتاب وزنه ماده F42 در خصوص وضعیت ورزشکاران ایران در این آوردگاه مهم گفت: از نظر آب و هوا همه ورزشکاران ایرانی اذیت می شوند و بدتر از آن، وضعیت غذاها در کشور اندونزی است. با این دو مشکل مواجه هستیم اما اینجا نباید حرف از مشکلات و بهانه ها بزنیم. ما آمده ایم تا با تمام تلاش مان، بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

او که صاحب گردن آویز طلا در دوره قبلی رقابت ها شده بود، درخصوص احتمال تکرار این مدال خوش رنگ افزود: انشالله با دعای خیر مردم بتوانم این کار را انجام بدهم. اصلا برای همین هدف به رقابت های پاراآسیایی آمده ام. من نه تنها در دوره قبلی مدال گرفتم بلکه رکورددار آسیا هم هستم و این دوره برای کسب دوباره طلا و بهبود رکوردم وارد مسابقات می شوم.

محمدیان در نهایت، درخصوص وضعیت کلی کاروان ایران اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی خوب فدراسیون و کمیته پارالمپیک، به همراه اردوهای غیرمتمرکز در استان های مختلف کشور در رشته دو و میدانی، مطمئنا سعی می کنیم که بهترین مدال ها را بگیریم. در رشته های دیگر هم تا آنجا که با ورزشکاران صحبت می کنیم، قطعا برای بهترین مدال می جنگند تا در کنار هم بتوانیم یک تورنمنت فوق العاده را پشت سر بگذاریم و به مقام سوم پاراآسیایی اندونزی برسیم.

نظر شما