مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸-جاکارتا؛

سعادت: سطح بازی‌ها بالا است اما برای کسب سکو می‌جنگیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۲:۳۶
کد خبر: ۷۶۰۶۵۸
سعادت: سطح بازی‌ها بالا است اما برای کسب سکو می‌جنگیم
ملی پوش خراسانی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان گفت: سطح بازی‌های آسیایی بالا است اما ما هم برای کسب سکو وارد این رقابت‌ها شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، مهسا سعادت ملی پوش خراسانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان که در مسابقات آسیایی توانست امتیاز آورترین بازیکن میدان شود در حال حاضر در کشور اندوزی آماده حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا می‌شود.

سعادت درخصوص چگونگی ورودش به بسکتبال می‌گوید: در حال حاضر 25 سال دارم از شانزده سالگی بسکتبال را شروع کردم و به این رشته علاقه‌مند شدم به مرور زمان این علاقه باعث شد تا هرروز تلاشم را بیشتر کنم .

وی افزود: با تمرینات سختی که پشت سر گذاشتم دو سال پیش به عضویت تیم ملی درآمدم در این مدت در تورنمنت های مختلفی شرکت کردم و تجربیات فراوانی را کسب کردم و در مسابقات آسیایی نیز توانستم بازیکن موثری برای تیم ملی باشم.

ملی پوش خراسانی تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان تصریح کرد: رشته ما در نهایت نتیجه یک کار گروهی است و اگر افتخاری کسب کنیم برای تمام گروه و نتیجه همکاری هم تیمی‌هایم است و در حال حاضر تمام تلاشمان را به کار گرفته ‌ایم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سعادت خاطرنشان کرد: سطح بازی‌های آسیایی بالا است اما ما هم برای کسب سکو وارد این رقابت‌ها شدیم حریفان اصلی ما چین و ژاپن هستند که تجربه بیشتری نسبت به ما دارند کشورهایی مانند تایلند و افغانستان نیز آمادگی خوبی دارند و تقریبا هم سطح ما هستند امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز