فکر نمی کردم سپاهان تا این حد خوب بازی کند؛

نکونام: ۱۲۰ دقیقه دویدیم/ برای جام حذفی بازیکن کم داشتیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۶۰۸۲۴
نکونام: ۱۲۰ دقیقه دویدیم/ برای جام حذفی بازیکن کم داشتیم
سرمربی تیم نساجی گفت: تیم داوری بازی را خوب کنترل کرد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: سپاهان را آنالیز کرده بودیم و این تیم تحت کنترل ما بود. می‌دانستیم سپاهان از کناره‌ها و ضربات ایستگاهی خطرناک است. ما راه نفوذ آن‌ها را خوب بستیم. گل زود هنگام آن‌ها شیرازه تیم ما را به هم ریخت. فوتبال خوبی بازی کردیم. به تیم سپاهان تبریک می‌گویم فکر نمی‌کردم آن‌ها تا این حد خوب بازی کنند.

نکونام درخصوص درگیری بین نیمکت دو تیم هم بیان کرد: سرپرست سپاهان به نیمکت‌نشینان ما چیزی گفت و من هم به او اعتراض کردم چرا با نیمکت‌نشینان ما صحبت می‌کند که بعدا او به سمت نیمکت ما آمد و از آن‌ها عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: ما ۱۲۰ دقیقه دویدیم. تمرین‌های زیادی برای این بازی داشتیم روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس خوبی داشتیم. علاوه بر اینکه برای جام حذفی بازیکن کم داشتیم، دو مصدوم هم داشتیم که به اینجا نیاوردیم. مجبور شدیم دو بازیکن‌مان را که مریض بودند در نیمه دوم بازی دهیم. این همه توان‌مان بود. همین باعث شد در زمین خودمان تحت فشار قرار بگیریم. ما بازی خوبی مقابل سپاهان داشتیم که مدعی لیگ و جام حذفی است. فغانی یکی از بهترین داوران است و به نظر من هجمه علیه او غیر منصفانه است. تیم داوری بازی را خوب کنترل کرد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز