سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان-۲۰۱۸ بوینس آیرس؛

کاروان ۶ نفره قبرس در آرژانتین

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۲:۰۷
کد خبر: ۷۶۰۸۷۸
کاروان ۶ نفره قبرس در آرژانتین
در حالی امروز سومین دوره رقابت های المپیک جوانان بوینس آیرس 2018 در آرژانتین با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می شود، قبرس تنها 6 ورزشکار به این رقابت ها اعزام می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ورزشکاران قبرس در رشته های پرتاب چکش مردان، شنای آزاد 50 متر و 100 و 50 متر کرال پشت، و 50 متر پروانه و آزاد، جودو و ژیمناستیک ریتمیک شرکت می کنند. 5 مربی ورزشکاران قبرسی را در این رقابتها همراهی می کنند. قبرس در رقابت های 2010 سنگاپور در بخش پرتاب چکش مردان به مدال نقره رسیده بود. سرپرست کاروان ورزشی قبرس ابراز امیدواری کرده است که ورزشکاران این کشور عملکرد قابل توجهی در این دوره از رقابت ها داشته باشند.

سومین دوره بازی های المپیک تابستانی جوانان امسال با حضور ورزشکاران 206 کشور جهان در 32 رشته ورزشی با حضور 3998 ورزشکار زن و مرد برگزار می شود. اولین رویداد بزرگ ورزشی جهان است که آرژانتین میزبانی آن را به عهده دارد. در این دوره از مسابقات برابری جنسیتی به طور کامل رعایت شده و تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر است. بازی های المپیک تابستانی بوینس آیرس 2018 از ششم تا هجدهم اکتبر در پایتخت آرژانتین برگزار می شود. اوایل هفته گذشته از مدال های این رقابت ها نیز رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز