تقابل با بولیوی در ورزشگاه آزادی؛

حریف شاگردان کی‌روش را بیشتر بشناسیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۶:۲۸
کد خبر: ۷۶۰۹۱۴
حریف شاگردان کی‌روش را بیشتر بشناسیم
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی بولیوی خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به دنبال اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال بولیوی برای حضور در دیدار دوستانه برابر تیم ملی کشورمان، نگاهی اجمالی به این تیم خواهیم داشت. تیم ملی فوتبال بولیوی حریف تیم ایران در مسابقه ای دوستانه است که روز سه شنبه 24 مهر و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ایران در راه آماده سازی تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا خواهد رفت.

این تیم آمریکای جنوبی در آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر عربستان صعودی به تصاوی دو بر دو دست یافته است. این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد. میانگین سنی بازیکنان این تیم 25 سال است. در این تیم بازیکن معروفی مانند کارلوس لامپه دروازه بان این تیم حضور دارد که در حال عقد قرارداد با تیم بوکاجونیورز که یکی از مهمترین و معروف ترین باشگاه های آرژنتین است. همچنین گیلبرتو آلوارز از این تیم که در لیگ عربستان و مارسلو مورنو که در لیگ چین فعالیت دارند از دیگر بازیکنان این تیم به شمار می رود.

این تیم در مسیر جام جهانی 2018 روسیه علیرغم حضور در گروهی قوی در آمریکای جنوبی نتایج مناسبی را کسب کرده است. از این نتایج می توان به تساوی بدون گل برابر برزیل و برد یک بر صفر شیلی اشاره کرد. فدراسیون فوتبال بولیوی سزار فاریاس را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده و هدفگذاری خود را حضور در رقابت های جام جهانی 2022 قطر عنوان کرده است. این تیم که امید بالایی به حضور در جام 2022 داشته و در رقابتی ترین منطقه جهان و در آمریکای جنوبی حضور دارد، بایستی با تیم های بزرگی مانند برزیل، آرژانتین، شیلی، اروگوئه، کلمبیا و پرو برای حضور در جام جهانی آتی در قطر رقابت کند.

نظر شما