بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸؛

مظلومی: افزایش تعداد بانوان ورزشکار نشانه رشد ورزش قهرمانی است

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۵:۴۶
کد خبر: ۷۶۰۹۸۴
مظلومی: افزایش تعداد بانوان ورزشکار نشانه رشد ورزش قهرمانی است
رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان ایران گفت: در بازی های پاراآسیایی این دوره بانوان ورزشکار بیشتری از رشته های دوومیدانی و شطرنج شرکت کرده اند که نشان دهنده رشد ورزش قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مظلومی با اشاره به ایجاد شرایط مناسب برای بانوان ورزشکار اظهار داشت: تا امروز و در حد امکان وظیفه مان را برای ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران اعزامی به این رویداد مهم انجام داده ایم. برای ورزشکاران رشته گلبال هفت دوره اردو برگزار کرده ایم و برای سایر رشته ها نیز برای مهیا کردن شرایط مطلوبی تلاش کرده ایم.

او به رشد کمی و کیفی گروه اعزامی به این دوره از بازی ها اشاره کرد و افزود: 56 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده اند که از این تعداد 17 نفر بانو هستند و این تعداد بیانگر رشد ورزش قهرمانی در میان این قشر از ورزشکاران است.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: در دوره پیش این بازی ها در رشته دو و میدانی فقط یک خانم حضور داشت که در این دوره پنج نفر شرکت کرده اند و در رشته شطرنج نیز ورزشکاران خوبی داریم که این نکته نویدبخش اتفاقات خوبی در ورزش نابینایان و کم بینایان است.

او افزود: تمامی ورزشکاران با آمادگی خوبی در این دوره از بازی ها حضور دارند و مطمئن هستم ورزشکاران ما تمام توان خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می گیرند و باعث دلگرمی و افتخار ایران عزیز می شوند.

مظلومی این نکته را مورد توجه قرار داد که هدف تمامی ورزشکاران کم بینا و نابینا در این بازی ها کسب مدال طلا و کمک به ارتقاء جایگاه ایران است.

او گفت: در گوانگزو بچه های ما 20 مدال در اینچئون 35 کسب کردند که امیدواریم تعداد طلاهای ورزشکاران کم بینا و نابینا افزایش چشمگیری پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز