سارا شیربیگی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد پرسپولیس با وجود تمام مشکلات فوق‌العاده است/ تمام قول‌هایی که در فوتسال به بانوان دادند در حد حرف بود

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۱۰۸۰
عملکرد پرسپولیس با وجود تمام مشکلات فوق‌العاده است/ تمام قول‌هایی که در فوتسال به بانوان دادند در حد حرف بود
ملی پوش فوتسال بانوان گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا خیلی از بازیکنان با تجربه در لیگ بدون تیم ماندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا شیربیگی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان و بازیکن تیم نامی نو اصفهان درمورد وضعیت لیگ فوتسال بانوان در این دوره از رقابت ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: لیگ امسال بر خلاف تمام انتظارات نسبت به دوره های قبل ضعیف تر شده است. با قهرمانی که تیم ملی در مسابقات آسیایی کسب کرد انتظار می رفت توجه ویژه ای به فوتسال بانوان صورت بگیرد اما نه تنها توجه نشد بلکه شرایط روز به روز هم بدتر شده است.

وی افزود: پس از مسابقات قهرمانی آسیا خیلی از بازیکنان با تجربه در لیگ بدون تیم ماندند در حالی که آقای تاج در جلسه ای که با بانوان داشت، گفتند برای فصل جدید تیم های قوی و پرطرفدار را وادار می کنند که در بخش بانوان هم تیم داری کنند تا با جذب بازیکنان کلیدی، وضعیت لیگ فوتسال بانوان و قرارداد  بازیکنان بهتر شود ولی همه این ها فقط در حد حرف بود در عمل ما چیزی ندیدیم.

شیربیگی درباره وضعیت تیم نامی نواصفهان نیز بیان کرد: اول فصل این تیم با نام سپید رود در لیگ تیم داری کرد اما در ادامه با آمدن کادر جدید مدیریتی و در نهایت مشکلات مالی 30 درصد از قرارداد بازیکنان کم شد و در نهایت تیم به اصفهان منتقل شد و در حال حاضر به عنوان تیم نامی نو در لیگ بانوان به کار خود ادامه می دهد.

خانم گل فوتسال آسیا با اشاره به پرسپولیسی بودن خود اظهار کرد: خوشحالم که تیم پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشت تا به اینجا چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان خوش درخشید. بازی پرسپولیس مقابل الدحیل و السد فوق العاده بود. این بردها زمانی رخ داد که کمتر کسی تصور می کرد سرخپوشان بتوانند این پیروزی ها را به دست بیاورند. قطعا بازی بعدی با السد سخت تر خواهد بود ولی امیدوارم تیم با استفاده از شرایط میزبانی و حضور هواداران حضور خود را در فینال قطعی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز