بولیوی حریف خوب و قدری است؛

مظاهری: شبانه‌روز برای رسیدن فرصت به من در تیم ملی تلاش می‌کنم

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۷:۳۴
کد خبر: ۷۶۱۲۳۶
مظاهری: شبانه‌روز برای رسیدن فرصت به من در تیم ملی تلاش می‌کنم
رشید مظاهری پیرامون اردوی تیم ملی گفت: دروازه بانی پستی است که در آن همیشه رقابت وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرشید مظاهری – دروازه بان تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:  اردو خوبی خواهد بود و بازی ما برابر بولیوی بسیار مفید بوده و این تیم در زمره تیم های آمریکای جنوبی است که با تیم های بزرگی مثل برزیل رقابت می کند.این تیم حریف قدری است و ما می توانیم از حضور این تیم کمال استفاده را ببریم و نقاط ضعف و قوت خودمات را بشناسیم.

مظاهری در پاسخ به سوالی در مورد رقابت با سایر دروازه بانهای تیم ملی گفت: من نمی توانم در مورد بقیه دروازه بانها و در مورد خودم نظر بدهم. در مورد بقیه دروازه بانها به این دلیل که خودم در این پست فعالیت می کنم. در مورد من هم باید سایر افراد نظر بدهند. تنها کاری که من باید انجام دهم این است که بی وقفه تلاش کنم و برای جام ملتها آسیا آماده باشم.

وی در ادامه گفت: دروازه بانی پستی است که در آن همیشه رقابت وجود دارد و چه من یا هر دروازه بان دیگری هم که باشد شرایط همینطور است. تنها کاری که ما باید انجام دهیم تمرین کردن است.

مظاهری در مورد بازیهای دوستانه برای تیم ملی گفت: در مورد بازیهای دوستانه برخی مباحث و سیاست‌هاوجود دارد و من نمی‌توانم در مورد آنها صحبت کنم. در مورد رسیدن فرصت به من در تیم ملی باید بگویم من چند سال است شبانه روز تلاش می کنم که به این هدف برسم. حداقل کاری که من می توانم انجام دهم این است که در روز آخر به خودم بگویم من تمام تلاشم را انجام داده و کوتاهی نکرده ام و به جایگاه اصلی و فیکس شدن برسم.

دروازه بان تیم ملی در پایان گفت: در مورد حضور من در یک تیم خارجی تنها مبلغ رضایتنامه باعث شد که به توافق نرسیم و مشکل دیگری وجود نداشت اما اینکه من در تیم ملی به خاطر عدم حضور در یک باشگاه خارجی فیکس نیستم موضوعی نیست که من در موردش صحبت کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز