دلارام وکیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بسکتبال سه نفره رشد چشمگیری داشته است/ تیم پنج نفره ما فراموش نمی‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۳۶:۲۰
کد خبر: ۷۶۱۲۳۹
عضو تیم ملی بسکتبال بانوان بر این باور است، این که گفته می شود، تیم پنج نفره ما به انزوا کشیده شده درست نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دلارام وکیلی، عضو تیم ملی بسکتبال بانوان درباره ارزیابی خود از وضعیت کلی بسکتبال بانوان پس از کسب مجوز حجاب از سوی فدراسیون جهانی فیبا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: حضور بانوان در رقابت های بین المللی در یک سال گذشته بسیار چشمگیر بود. خوشبختانه نتایج به دست آمده نیز در برخی از رقابت‌ها به گونه ای بود که  شاید کسب این مقام ها در سال های گذشته برای بانوان بسکتبالیست در حد آرزو بود.

وی در ادامه درمورد وضعیت تیم پنج نفره اضافه کرد: زمان زیادی تا شروع فصل جدید لیگ بسکتبال باقی نمانده است. قطعا با شروع لیگ وضعیت بسکتبال پنج نفره نیز مشخص می شود. البته بازیکن هایی که در حال حاضر در مسابقات سه نفره حضور دارند همان بازیکن هایی هستند که در تیم پنج نفره بازی می کنند.

بازیکن تیم ملی افزود: این که گفته می شود، تیم پنج نفره ما به انزوا کشیده شده است درست نیست. پیش از این هم گفته شد فدراسیون قصد دارد این دو تیم را از هم جدا کند تا بازیکنان به صوت حرفه ای در تیم ها مخصوص خود باشند.

وکیلی در پایان درباره علاقه خود برای حضور در تیم های سه نفره و پنج نفره، اظهار کرد: برای بازیکن ها بسیار سخت است که بین این دو تیم حضور در یکی از تیم ها را انتخاب کنند. اگر قرار بر انتخاب باشد دوست دارم در تیم سه نفره باشم چون تعداد اعزام هایش بیشتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز