نفت مسجد سلیمان یک-استقلال تهران دو؛

دبل شیرین استقلال در شب اخراج مربیان/ آبی‌ها به رده هفتم صعود کردند

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۶۱۲۶۳
دبل شیرین استقلال در شب اخراج مربیان/ آبی‌ها به رده هفتم صعود کردند
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در مسجد سلیمان به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در تنها دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر ایران در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید تا استقلال برای دومین بار متوالی حریف خود را در مسجد سلیمان شکست بدهد.استقلال بازی هجومی آغاز کرد و با اشتباه مدافع نفت مسجدسلیمان و فرصت‌طلبی صیادمنش به گل نخست خود رسید.پس از آن تیم میزبان بازی را در دست گرفت و این فرصت را داشت که در دقیقه ۵ بازی را به تساوی تبدیل کند اما ضربه نصاری به تیر دروازه خورد و برگشت داده شد.

در ادامه مسجدسلیمانی‌ها فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم باعث شد فرصت‌های شاگردان علیرضا مرزبان به هدر رود. حملات نفت تا دقیقه ۲۹ ادامه پیدا کرد تا آبی‌ها روی یک ضدحمله با حرکت زیبای فرشید اسماعیلی و پاس دقیق این بازیکن به قائدی باعث شد تا بازیکن جوان استقلال با عبور از فرعباسی، برای بار دوم دروازه میزبان را باز کند. پس از این گل بازی با حملات جسته و گریخته دو تیم ادامه داشت اما بی‌دقتی مهاجمان و در سوی دیگر میدان، درخشش مهدی رحمتی باعث شد تا دروازه دو تیم تا پایان نیمه نخست دیگر باز نشود.

در شروع نیمه دوم و در دقیقه دوم این نیمه میلاد زکی پور کارت زرد دوم را از سیدمهدی سیدعلی دریافت کرد و از زمین اخراج شد. بعد از این اتفاق تیم میزبان با تعداد بیشتری به سمت دروازه استقلال حمله کرد و توپ های زیادی را هم روی دروازه مهمان ارسال کرد اما مدافعان و دروازه بان آبی ها اجازه باز شدن دروازه را ندادند. در یکی از ارسال های بلند نفتی ها که در دقیقه ۷۲ صورت گرفت، کولی بالی روی رحمتی مرتکب خطا شد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا دو تیم با ۱۰ نفر به بازی ادامه دهند.

در دقیقه ۸۰ این دیدار وینفرد شفر و علیرضا مرزبان همزمان با یکدیگر از سوی داور مسابقه از کنار زمین اخراج شدند اما رفتن آنها روی سکو با اعتراض فراوان و چند دقیقه توقف بازی همراه بود. مرزبان و شفر حتی زمانی که روی سکو رفتند هم به اعتراض هایشان  ادامه دادند.در دقیقه ۸۶ این دیدار روزبه چشمی روی میلاد میداودی مرتکب خطا شد و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. حکیم نصاری پشت توپ ایستاد و این ضربه را در دقیقه ۸۸ به گل تبدیل کرد تا دقایق باقی مانده  از حساسیت بیشتری برخوردار شود. تیم فوتبال  استقلال که در رده یازدهم جدول رده بندی قرار داشت با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد تا جهشی چهار پله ای در جدول داشته باشد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موسوی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سید پیمان میری، سید محمد حسینی، فرشید محمدی، محمود قائد رحمتی (67 - حمزه حدادی) و علیرضا علیزاده.

سرمربی: علیرضا مرزبان

ترکیب استقلال تهران:

مهدی رحمتى، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکى‌پور، فرشید باقرى، علی کریمى، فرشید اسماعیلى، مهدی قائدى (49 - آرمین سهرابیان)، اللهیار صیادمنش(55 - فرشاد محمدی‌مهر) و روح الله باقری (70 - سجاد آقایی).

سرمربی: وینفرد شفر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز