شفر هیچ حاشیه‌ای نداشت؛

طاهری: داور نباید تحت تاثیر جو بازی قرار می‌گرفت/ کجای دنیا پشت نیمکت مربیان همه صحبت می‌کنند

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۲:۳۷
کد خبر: ۷۶۱۲۸۸
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی به خاطر جو بازی کار سخت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیژن طاهری در نشست خبری بعد از دیدار استقلال با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: سخت کار می‌کنیم و تلاش بسیار زیادی داریم و تا حدودی هم در کارمان پیشرفت داشتیم. ما از صفر شروع کردیم چون بازیکنان ما در اردوهای ابتدای فصل نبودند.

وی افزود: 2 بازی سنگین با چنین تیمی بازیکنان ما را خسته کرد، می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی به خاطر جو بازی کار سخت شد. ما آنالیز خوبی از حریف داشتیم و از بازی هم راضی بودیم. آنها خیلی خوب کار کردند و مقداری دفاع تیمی ما ضعف دارد که در آینده رفع می‌شود.

بیژن طاهری درخصوص عملکرد تیمش در دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: ما احتیاجی نداشتیم که بخواهیم بازی را به جنجال بکشیم از طرفی تیم ما جلو بود و مهدی قائدی هم یک بازیکن جوان بود که برای ما خوب کار کرد. صیادمنش هم زحمت کشید و عملکرد خوبی داشت. در مورد تعویض قائدی هم باید بگویم که ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم و درست است که قائدی سن و سال کمی دارد اما روح بزرگی دارد.

مربی تیم استقلال درخصوص اینکه مهدی قائدی بعد از تعویض اعتراض کرده است، گفت: او اعتراض نکرد در بازی گذشته هم گفتند که او بطری آب را پرت کرده ولی بطری از دست او افتاد. امروز هم که خندان از زمین بیرون آمد.

طاهری درخصوص اینکه داوری را چطور می‌دید، گفت: باشگاه نامه اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و ما برای سیدعلی احترام ویژه‌ای قائل هستیم اما او نباید تحت تأثیر جو قرار می‌گرفت. 

وی درخصوص اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داده است، بیان داشت: باید این را بگویم که کجای دنیا پشت نیمکت مربیان این همه صحبت می‌شود این یک مشکل بزرگ در شهر مسجدسلیمان بود که امروز به وجود آمد.

طاهری در پایان درخصوص اینکه وینفرد شفر حواشی را ایجاد کرده بود، گفت: مربی ما هیچ حاشیه‌ای نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز