جواد کاظمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

السد حریف بسیار خطرناکی است/ شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوند

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۵:۲۳:۲۰
کد خبر: ۷۶۱۳۰۴
السد حریف بسیار خطرناکی است/ شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوند
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوند و آنها با غیرت در آزادی به دنبال شگفتی سازی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد کاظمیان، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: سرخپوشان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار خوبی مقابل السد داشتند اما باید در بازی برگشت هوشیارتر باشند.

وی ادامه داد: السد تیم حرفه‌ای است و با در اختیار داشتن بازیکنان خوبی همانند ژاوی و گابی می توانند در تهران برای پرسپولیس حریفی خطرناک باشند. شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوند و آنها با غیرت در ورزشگاه آزادی به دنبال شگفتی سازی هستند تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

کاظمیان با بیان اینکه السد سابقه بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را در کارنامه خود دارد، افزود: این تیم نسبت به جو ورزشگاه آزادی بسیار آشنا است. بازیکنان پرسپولیس با هماهنگی و بازی منطقی اجازه ندهند که السد بازی رفت را جبران کند. بازی پرسپولیس و السد ۵۰-۵۰ است و السد همچنان امید دارد.

وی درباره دیدار پرسپولیس با پیکان در لیگ برتر یا نود ارومیه در جام حذفی پیش از دیدار با السد، گفت: پرسپولیس از آمادگی کاملی برخوردار است و پیش از دیدار با السد با هر تیمی بازی کند مشکلی نخواهد داشت. شاگردان برانکو پیش از دیدار رفت مقابل السد بازی دربی را انجام دادند و به دلیل قدرت بدنی بالا با مشکلی مواجه نشدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز