علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با جوانانش دیدنی است/ قائدی به دور از حاشیه به اروپا می‌رسد/ حسینی به حرف‌های اطافیان خود گوش نکند

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۸:۱۷
کد خبر: ۷۶۱۵۵۶
استقلال با جوانانش دیدنی است/ قائدی به دور از حاشیه به اروپا می‌رسد/ حسینی به حرف‌های اطافیان خود گوش نکند
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: حسینی فراموش نکند در تیم بزرگی همانند استقلال بازی می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت فوتبال استقلال درباره دیدار آبی‌ها و نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: استقلال شب گذشته بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. بعد از نتیجه نگرفتن آبی‌ها در لیگ این برد می تواند در افزایش روحیه بازیکنان تیم تاثیرگذار باشد. استقلال جوانان با استعداد بسیاری دارد که با کمک آنها می تواند به نتیجه لازم برسد.

وی با اشاره به اینکه قائدی از سرمایه های بزرگ استقلال است، افزود: بازیکن بسیار خوبی است که می تواند با سرعت و قابلیت پا به توپ خود مشکلات خط حمله استقلال را برطرف کند. در مدت زمان بسیار کوتاهی این بازیکن اسیر حاشیه ها شد و از فوتبال دور ماند اما اکنون که به میادین بازگشت باید از هرگونه حاشیه دوری کند. برای روند موفقیت باید تلاش قائدی ادامه دار باشد. وی می تواند در آینده یکی از لژیونرهای موفق ایران در تیم های اروپایی باشد.

اکبرپور ادامه داد: الله یار صیادمنش از بازیکنان بسیار خوبی است که از جرات بالایی در هنگام حمله برخوردار است. محسن کریمی بعد از گذراندن دوران مصدومیتش می تواند در کنار قائدی و صیادمنش استقلالی طوفانی را طراحی کنند. تیمی که خط حمله آن شروع به گلزنی کند استرس از خط هافبک و دفاع دور می شود، بازیکنان بدون استرس به ادامه بازی می پردازند. گل زود هنگام استقلال بار روانی را از این تیم کم کرد و فشار بر روی دروازه آبی ها برداشته شد و شاگردان شفر بازی را تحت کنترل خود قرار گرفتند.

وی درباره جدایی حسینی از استقلال، بیان کرد: جای شفر نیستم تا تصمیم بگیرم، اما حسینی باید تحمل کند زیر دروازه استقلال برای او است. فوتبال مصدومیت و محرومیت دارد. حسینی با استفاده از فرصت می تواند بار دیگر به ترکیب بازگردد. رحمتی هم با تحمل و صبوریت توانست مدت ها سنگربان این تیم باشد.

پیشکسوت فوتبال استقلال یا بیان اینکه شفر مربی بزرگی است که برای انتخاب بازیکن نیازی به سفارش ندارد، افزود: شفر برای چیدن ترکیب تیم هرگز سفارشی را قبول نمی کند. در دیدار با نفت مسجد سلیمان تبریزی را نیمکت نشین کرد و به قائدی فرصت بازی داد. زمانی که رحمتی عملکرد خوبی دارد وی نمی تواند این دروازه بان را نیمکت نشین کند. معتقدم حسینی باید تحمل کند.

اکبرپور در پایان، گفت: حسینی فراموش نکند در تیم بزرگی همانند استقلال بازی می کند و ی اگر در نیم فصل از این تیم جدا شود و به تیم دیگری برود پشیمانی از جدایی قابل برگشت نیست. حسینی نباید به حرف های اطرافیان  گوش دهد. من هم به عنوان بازیکن تجربه نیمکت نشینی را داشتم اما تحملاکردم و به ترکیب تیم بازگشتم. شفر سرمربی آلمانی است و ژرمن ها هرگز زیر بار اینگونه حرف ها نخواهند رفت. هر بازیکنی که در تمرینات خوب باشد در ترکیب سرمربی تیم قرار می‌گیرد.

نظر شما