حسین عبدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس الان تیم ملی است/ برخی حمایت‌ها نباید فشار را بیشتر کند/ السد چیزی برای از دست دادن ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۴:۰۵:۰۵
کد خبر: ۷۶۱۷۳۱
پرسپولیس الان تیم ملی است/ برخی حمایت‌ها نباید فشار را بیشتر کند/ السد چیزی برای از دست دادن ندارد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همه ایرانیان در سرتاسر جهان و در داخل کشور از پرسپولیس حمایت می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین عبدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار حساس این تیم در بازی رفت مقابل السد قطر به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید تلاش غیورانه بچه ها را تبریک بگویم و از ضمن اینکه بنده معتقدم باید از جنبه های مختلف این بحث را دنبال کرد، به طور مثال اینکه کار هنوز تمام نشده و پرسپولیس با وضعیت سختی که دارد یک بازی حساس باید انجام دهد.

 وی در ادامه افزود: السد در بازی برگشت چیزی برای از دست دادن ندارد، این تیم می‌تواند حریف خطرناکی در تهران باشد، البته من امیدوارم که ورزشگاه به سمتی برود که بازی پرسپولیس و الدحیل تکرار شود و فشار تماشاگران باعث شود پرسپولیس با تکیه بر یار دوازدهم بتواند با نتیجه دلخواه به  مرحله پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به حساسیت بازی برگشت در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: من شک ندارم تمام ایرانیان در سرتاسر جهان این بازی برایشان مهم است، چراکه پرسپولیس یک گام تا فینال آسیا فاصله دارد و دیداری دارد با یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس، بی‌تردید تمام ایرانیان در سرتاسر جهان و در داخل کشور همه مردم از پرسپولیس حمایت می کنند و برای این بازی باید حمایت‌ها دو چندان شود چراکه پرسپولیس در حال حاضر برای ایران مانند تیم ملی است.

مربی سابق سرخپوشان پایتخت در ادامه با اشاره به این نکته که برخی حمایت‌ها می‌تواند فشار روانی را بر روی تیم بیشتر کند، اظهار داشت: در این میان این نکته بسیار مهم است که شاید افرادی ناخواسته با حمایت‌های زیاد، خود فشار و مسئولیت تیم را سنگین ترمی کنند پس ما باید بدانیم چگونه حمایت کنیم تا بهترین نتیجه را بر روی بازیکنان ما داشته باشیم. معتقدم که رسانه‌ها در این میان نقش ویژه ای ایفا می‌کنند و رسانه ملی نقش بسیار پررنگی دارد و اگر قرار باشد این حمایت‌ها فشار بیشتری بر روی پرسپولیس بیاید بهتر است این فشار در کار نباشد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه آیا صلاح است پرسپولیس در این وضعیت یک بازی داخلی انجام دهد یا خیر؟ اینگونه  پاسخ داد: من فکر می کنم اگر فاصله زمانی بازی داخلی تا بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک هفته باشد می تواند خوب باشد، چرا که تیم از کوران مسابقات خارج نمی شود اما اگر کمتر از یک هفته باشد ما به پرسپولیس فشار بیشتری وارد می کنیم.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران و همه مردم کمک کنند تا پرسپولیس بتواند بازی آبرومندانه ای انجام دهد که با برد به پایان برسد، قطعا این پیروزی به نفع نه فقط باشگاه پرسپولیس بلکه سایر باشگاه‌های کشور هم خواهد بود.

نظر شما