بازی‌های پارآسیایی جاکارتا؛

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران مقابل اندونزی به پیروزی رسید

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۵۴:۰۸
کد خبر: ۷۶۱۷۸۸
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران مقابل اندونزی به پیروزی رسید
تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در دومین دیدار خود تیم اندونزی را ۳ بر صفر شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان صبح امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه در دومین دیدار خود به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

در ست نخست این دیدار تیم میزبان ۹ بر ۶ از تیم ملی ایران پیش افتاد اما شاگردان سلیمانی در ادامه تلاش کردند و اختلاف امتیاز را به عدد یک رساندند اما امتیاز گیری های تیم اندونزی باعث شد سلیمانی در خواست استراحت فنی کند و این موضوع باعث شد بانوان ملی پوش ایران بتوانند اختلاف امتیاز را با تیم حریف کمتر کنند و در امتیاز ۲۰ برابر شدند.

زمانی که شاگردان سلیمانی به امتیاز ۲۴ رسیدند سرمربی تیم اندونزی تقاضای وقت استراحت فنی کرد و این باعث شد تیم این کشور بعد از بازگشت به زمین به امتیاز ۲۳ برسند و این بار نوبت تیم ایران بود که تقاضای وقت استراحت فنی کرد اما دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر شدند و در نهایت این ست ۲۹ بر ۲۷ به سود تیم ایران به پایان رسید.

ست دوم این دیدار با امتیاز گیری ملی پوشان ایران آغاز شد و شاگردان سلیمانی توانستند اولین وقت استراحت فنی را با کسب امتیاز ۸ بدست آورند. شاگردان سلیمانی در ادامه این ست توانستند اختلاف امتیاز با تیم اندونزی را بیشتر کنند و با کسب امتیاز ۱۶ دومین وقت استراحت فنی هم از آن ایران شد. بانوان ملی پوش والیبال نشسته ایران ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند.

شاگردان سلیمانی ست سوم این دیدار را هم طوفانی آغاز کردند و توانستند اختلاف امتیاز را با تیم میزبان حفظ کنند و ۱۸ بر ۱۲ از تیم میزبان پیش افتند و در نهایت بانوان والیبال نشسته کشورمان این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ این پیروز شدند تا در مجموع ست شماری ۳ بر صفر تیم میزبان را مقهور قدرت خود کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز