بازی‌های پارآسیایی جاکارتا؛

ژاپن مغلوب مردان والیبال نشسته ایران شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶:۴۰
کد خبر: ۷۶۱۸۵۶
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در دومین دیدار خود برابر تیم ژاپن به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مردان والیبال نشسته ایران در دومین دیدار خود برابر تیم ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر  به پیروزی رسیدند. ست اول این دیدار با امتیاز گیری تیم ژاپن آغاز شد اما این شاگردان رضایی بودند که توانستند امتیاز ۸ را کسب کنند و اولین وقت استراحت فنی به نام ایران ثبت شد. در ادامه ملی پوشان کشور توانستند ۱۷ بر ۱۰ از حریف خود پیشی بگیرند و اختلاف امتیاز را به عدد ۷ رساندند. در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۳ به سود ملی پوشان به پایان رسید.

اما تیم ژاپن ست دوم را خوب آغاز کرد و سعی کرد اختلاف امتیاز را با تیم ایران کم کند اما باز هم این شاگردان رضایی بودند که با نتیجه ۸ بر ۵ توانستند اولین وقت استراحت فنی این ست را از آن خود کنند. در ادامه این ست شاگردان رضایی ۲۱ بر ۱۶ از حریف خود جلو افتادند و تیم ژاپن هم نتوانست اختلاف امتیاز را کاهش دهد و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

ست سوم در حالی آغاز شد که تیم ژاپن توانست ۵ بر ۳ از تیم ایران پیش افتاد اما باز هم این ملی پوشان ایران بودند که با رسیدن به امتیاز ۸ وقت استراحت فنی اول را از آن خود کنند. ملی پوشان ایران توانستند این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شوند و در ست شماری ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز