رئیس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال:

برای برگزاری کاسپین سریز در سال‌های آینده تلاش می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۱:۴۳
کد خبر: ۷۶۱۸۷۹
رئیس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: بیشتر تیم های خارجی شرکت کننده در تورجهانی والیبال ساحلی وارد بابلسر شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون الهامی در نشست خبری تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی در بابلسر، با اعلام اینکه تورجهانی والیبال ساحلی تک ستاره از روز سه شنبه در بابلسر آغاز می شود، بیان کرد: برای اولین بار تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی را در ایران آغاز کردیم، مرحله اول تورهای کاسپین سریز در بندر ترکمن،مرحله دوم در بابلسر و مرحله سوم آن در بندر انزلی خواهد بود.

وی با اشاره به قضاوت 10 داور ایرانی در تورجهانی تک ستاره، افزود: مازندران زیرساخت های خوب و مدیران خوبی دارد و با برنامه ریزی هیئت والیبال مازندران، این استان به عنوان میزبان تورجهانی تک ستاره انتخاب شد.

رئیس سازمان ساحلی فدراسیون با اعلام اینکه به دنبال تداوم برگزاری تورهای جهانی ساحلی در ایران هستیم، ادامه داد: در تلاش هستیم تا تور والیبال ساحلی کاسپین سریز را در سنوات آینده برگزار کنیم. با توجه به فراهم شدن زیرساخت ها می توانیم از تورهای دو ستاره نیز میزبانی کنیم.

الهامی خاطرنشان کرد: نیکوس سوفیانوس از زمین های والیبال ساحلی شهرستان بابلسر بازدید اولیه داشتند، بیش از 90 درصد کار زمین ها صورت گرفته است و از روز سه شنبه رقابت ها آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز