مسابقات فوتبال پیگیری شد؛

تساوی امیدها و نوجوانان پرسپولیس در هفته هفدهم

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۹:۵۹
کد خبر: ۷۶۱۹۲۰
تساوی امیدها و نوجوانان پرسپولیس در هفته هفدهم
تیم‌های فوتبال امید و نوجوانان پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر تهران در رده‌های پایه به دو تساوی دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید که نتایج خوبی را برابر تیم‌های مطرح و مدعی رقم زده بودند، این هفته برابر تیم انتهای جدولی کیا پدیده با نتیجه دو بر دو متوقف شدند.

شاگردان اسماعیل حلالی که با وجود محرومیت از جذب نفرات جدید، نتایج بسیار خوبی را در نیم فصل به دست آورده بودند و 8 پیروزی در 15 بازی را به نام خود ثبت کردند، نیم فصل دوم را با پیروزی برابر نفت ایرانیان آغاز کردند که با یک امتیاز کمتر در مکان ششم قرار داشت. در این بازی مهدی عبدی از گلزنان برتر رده‌های پایه تهران که انتظار می‌رود مورد توجه سرمربی تیم ملی امید نیز قرار بگیرد، گلزنی‌های خود را ادامه داد و دو گل به ثمر رساند. یک گل دیگر را هم علیرضا خدایی زد که برای نیم فصل دوم همزمان با تیم جوانان برای امیدها نیز بازی خواهد کرد. این بازی در نهایت 3 بر 2 به سود شاگردان اسماعیل حلالی پایان یافته بود. در تساوی این هفته سرخپوشان هم علیرضا خدایی و رضا اعتمادی دو گل این دیدار را به ثمر رساندند.

اما نوجوانان پرسپولیس که در هفته اول از نیم فصل دوم رقابت‌ها برابر تیم ایرانمهر شکست 2 بر 3 را تجربه کرده بود، این هفته با تک گل امین اسلامی از شهدای کیوج یک امتیاز گرفت. رضا جباری سرمربی این تیم، بخش اعظم نفرات تیم خود را از نفرات تیم نونهالان برداشته است و این امر با توجه به تفاوت‌های سنی و فیزیکی و فشار دو بازی در هفته، کار را برای آنها سخت و دشوار کرده است. سرخپوشان نوجوانان در حال حاضر با 13 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارند و تلاش می‌کنند امتیازات لازم برای قطعی کردن حفظ سهمیه پرسپولیس در این راه را جمع‌آوری کنند.

گفتنی است؛ رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر تهران در رده‌های نونهالان و جوانان از پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز