پس از برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی بانوان کاراته؛

علیپور و چالاکی مسافران جهانی اسپانیا شدند

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۹:۴۰
کد خبر: ۷۶۱۹۳۴
رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال امروز(دوشنبه 16 مهرماه) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی جواز حضور در رقابتهای جهانی اسپانیا را کسب کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش بانوان صبح امروز در 2 وزن انجام شد تا در وزن منهای 55 کیلوگرم فاطمه چالاکی و در وزن منهای 61 کیلوگرم رزیتا علیپور جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کنند.در منهای 55 کیلوگرم، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار و آویشن باقری حضور داشتند که چالاکی با کسب 3 پیروزی و 2 تساوی جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد.چالاکی ابتدا با نتیجه 4 بر3 طراوت خاکسار را برد.

دومین مبارزه چالاکی و خاکسار به تساوی 3 بر 3 رسید و سپس در سومین دیدار 5 بر 4 به برتری رسید. مبارزه چالاکی با آویشن باقری در اولین دیدار به تساوی یک بر یک انجامید و در مبارزه دوم چالاکی 4 بر صفر مقابل این کاراته‌کا پیروز شد. طراوت خاکسار هم با نتایج 2 بر یک و 3 بر یک بر آویشن باقری غلبه کرد.

در وزن منهای 61 کیلوگرم، رزیتا علیپور و شیما آل‌سعدی 3 بار مقابل هم قرار گرفتند که علیپور در 2 دیدار با نتایج 2 بر صفر و 4 بر 3 به برتری رسید. یک مبارزه هم به تساوی صفر بر صفر انجامید. بدین ترتیب در بخش انفرادی، سارا بهمنیار در وزن منهای 50، فاطمه چالاکی در وزن منهای 55، رزیتا علیپور در وزن منهای 61، پگاه زنگنه در وزن منهای 68 و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در رقابت های جهانی خواهند بود.

مسابقات جهانی 15 تا 20 آبان ماه به میزبانی مادرید اسپانیا برگزار می شود و این سومین تیم ملی بانوان کاراته ایران در پیکارهای جهانی است.تیم ملی بانوان اولین بار در سال 2014 برمن آلمان حضور یافت و سپس در اتریش 2016 دومین حضورش را تجربه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز