منصور هاشمی:

مشکلات بیشتر شده ولی حس برتری جویی را داریم

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۱:۴۱
کد خبر: ۷۶۲۰۴۲
مشکلات بیشتر شده ولی حس برتری جویی را داریم
سرمربی تیم جوانان پرسپولیس گفت: حریفان ما که در ابتدای فصل بازیکن جذب کرده بودند، در نیم فصل هم خود را تقویت کردند ولی ما همچنان نمی‌توانیم بازیکن بگیریم اما با همین موجودی، برای موقعیت بهتر در جدول تلاش می‌کنیم و از بچه‌ها می‌خواهیم حس برتری جویی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منصور هاشمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شرایط سختی داریم ولی مانند نیم فصل اول، تمام تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر خواهیم کرد. در ابتدای فصل صحبت از حفظ سهمیه‌ها بود ولی ما به ارتقاء شرایط تیم در جدول هم فکر می‌کنیم.

وی درباره شرایط تیم خود در نیم فصل دوم، ادامه داد: در پایان نیم فصل اول، با 26 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار گرفتیم. این در حالی بود که حتی دروازه‌بان هم نداشتیم و یکی از بازیکنان را درون دروازه گذاشتیم. الان خیلی بهتر شده است ولی به هر حال زمان می‌خواهد تا یک دروازه‌بان تخصصی شود. از طرفی، ما همچنان نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم ولی حریفان ما که در ابتدای فصل امکان جذب بازیکن داشتند، در نیم فصل برای رفع مشکلات و کمبودهای خود اقدام کرده‌اند و این در حالی است که ما کمبود بازیکن داریم و این مساله به بازیکنان فشار می‌آورد.

سرمربی جوانان پرسپولیس درباره پیوستن چند تن از بازیکنان جوانان به تیم امید پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدف کلی این است که ما بتوانیم بچه‌ها را به سمت بالا سوق بدهیم ولی مشکل ما به همان کمبود بازیکنان بر می‌گردد و به این دلیل مجبوریم همزمان که در رده جوانان از آنها استفاده کنیم، آنها را در رده امید هم به کار بگیریم که نیاز آنها نیز برطرف شود. در دو هفته گذشته هم علی خدایی برای امیدها گلزنی کرده است. علاوه بر او، آرشام پارساپور، امیر خارکش، امیرحسین کریمی، مهدی فلاح، امیرحسین نوری، محمد جواد بیات و یکی، دو نفر دیگر از بچه‌ها که الان حضور ذهن ندارم برای بازی در تیم امید توسط آقای حلالی انتخاب شده‌اند.

هاشمی اضافه کرد: در این مدت، تمرینات خوبی داشته‌ایم. یک اردوی دو روزه هم در کردان برگزار کردیم و امیدواریم در کنار این مشکلات بتوانیم از هماهنگی بچه‌ها استفاده کنیم و امتیازهای خوبی در نیم فصل دوم بگیریم. البته در کنار همه این مشکلات و کمبودها تلاش ما این بوده است که روحیه برتری جویی در بچه‌ها به وجود آمده و تقویت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز