تشکیل و نشست شورای داوران سبک‌های آزاد کاراته؛

فرجی: رئیس شورای داوران سبک‌های آزاد از تمام ظرفیت‌های داوری استفاده کند

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۳:۴۹
کد خبر: ۷۶۲۱۵۴
فرجی: رئیس شورای داوران سبک‌های آزاد از تمام ظرفیت‌های داوری استفاده کند
نشست شورای داوران سبک های آزاد کاراته با حضور اعضای این شورا و محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نشست شورای داوران سبک های آزاد کاراته که امروز(دوشنبه 16مهرماه) برگزار شد، محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته بر برگزاری کلاس های ارتقاء داوری به صورت مستقل تاکید کرد و گفت: داوران سبک های آزاد باید سطح بندی شده و مجموعه قوانین داوری برای سبک های آزاد تدوین شود تا در داوری های لیگ و مسابقات وحدت رویه وجود داشته باشد.

وی افزود: رئیس کمیته داوران سبک های آزاد باید با نگاهی یکسان از تمامی ظرفیت ها در این بخش بهره برد. ضمن اینکه زمینه ای فراهم شود تا بانوان داور هم همسطح مردان در بخش داوری حرکت کنند.

فرجی با اشاره به اینکه سبک های آزاد سرانه جمعیتی بالایی دارند، گفت: باید زمینه های مختلفی در بخش داوران فراهم گردد و فرصتی به وجود بیاوریم تا علاقه مندان به داوری جذب این بخش شوند.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: برای انجام رقابت های انتخابی منظم و باشکوه در روز جمعه(20 مهرماه) نشست مشترکی بین رئیس شورای داوران سبکهای آزاد و رئیس کمیته مسابقات برگزار شود تا شاهد رقابتی دور از حاشیه، جذاب و بر اساس عدالت محوری باشیم.

مرتضی بهادران، وحید بهرمان، مرتضی خوشی، حسین نگینی، محمدرضا صالحی، رضا کیوان شکوه، شاهرخ غله دار، علیرضا جلایری، علی عسگری، علیرضا جمشیدی، اصغر نوازانی، محمد منصوری فرد، مجتبی دانشفر، علیرضا سرافراز، ودود مجرد شهریور و علی اکبر قاسمی اعضای کمیته داوران هستند که احکام خود را از رئیس فدراسیون کاراته دریافت کردند.

نظر شما