بازی‌های پارآسیایی جاکارتا؛

امیری: امیدوارم در پرتاب نیزه و وزنه طلا بگیرم

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۷:۰۵
کد خبر: ۷۶۲۱۵۵
امیری: امیدوارم در پرتاب نیزه و وزنه طلا بگیرم
دارنده مدال برنز پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: شرایط بهتری در پرتاب نیزه و وزنه دارم و امیدوارم در این مواد طلا بگیرم و جبران کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حامد امیری بعد از کسب مدال  برنز پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: رکورد  جهان را در کلاس خودم شکستم و موفق به کسب مدال برنز شدم. به هم تیمی های عزیزم بابت کسب مدال ها طلا و نقره تبریک می گویم.

وی درباره اداغام کلاس ها و مشکلاتی که ایجاد می کند، ادامه داد: شرایط برای همه یکسان است؛ من شرایط بهتری در پرتاب نیزه و وزنه دارم و امیدوارم در این مواد طلا بگیرم و جبران کنم. هر چند این مدال هم برای من ارزشمند است و ۴ سال برای آن زحمت کشیده بودم. امیدوارم تمام بچه ها با دست پر برگردند.

دارنده مدال برنز پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی جاکارتا درباره میزبانی اندونزی گفت: اصلا خوب نیست، تا شب گذشته قرار بود ساعت ۷ به ورزشگاه بیاییم و ساعت ۸ مسابقات شروع شود، اما اعلام کردند ساعت ۱۱ مسابقات آغاز می شود تا ساعت ۱۸ هم مسابقات طول کشید که فقط توانستیم آب بخوریم. مسابقات کشوری ما نسبت به این رقابت ها در سطح بهتری از میزبانی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز