عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تراکتورسازی می‌تواند مصداقی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس باشد/ عملکرد دکتر سلطانی‌فر در ورزش بسیار مثبت بوده است

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۰۱:۰۲
کد خبر: ۷۶۲۲۰۲
تراکتورسازی می‌تواند مصداقی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس باشد/ عملکرد دکتر سلطانی‌فر در ورزش بسیار مثبت بوده است
محمد اسماعیل سعیدی گفت: یک مصداق بسیار خوب برای واگذاری باشگاه ها وجود دارد و آن هم واگذاری تراکتورسازی تبریز به بخش خصوصی است و معتقدم استقلال و پرسپولیس هم می توانند به افرادی با انگیزه و دلسوز واگذار شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی پیرامون موضوع واگذاری دو باشگاه پرهوادار استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به خبرنگار برنا گفت: اگر ما بخواهیم شرایط فعلی دو باشگاه را به بهترین شرایط برسانیم و عملکرد این دو باشگاه به گونه‌ای باشد که پویایی و نتایج سربلندانه کسب کنند و بتوانند سطح انتظارات هواداران پرشمار خود را برآورده کند، باید به بخش خصوصی واگذار شوند و به افرادی که با انگیزه بالا برای هدایت این باشگاه پیشگام می شوند سپرده شود.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که پیش از این ما مصداقی برای واگذاری باشگاه ها نداشتیم افزود: هم اکنون یک مصداق خوب برای واگذاری باشگاه ها وجود دارد و آن هم واگذاری تراکتورسازی تبریز به بخش خصوصی است و معتقدم استقلال و پرسپولیس هم می توانند به افرادی با انگیزه و دلسوز واگذار شوند تا انتظارات هواداران برآورده شود. نکته مهم در این میان این است که مدیریت دولتی نیز بایداز این دو باشگاه حذف شود و دولت فقط نقش نظارتی در این میان داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: به طور مثال بنده می توانم شرکت‌هایی را نام ببرم که زیر مجموعه یک سازمان دولتی هستند در حالی که این موضوع با اصل چهل و چهارم قانون اساسی در تضاد است و استقلال و پرسپولیس باید به صورت اصولی واگذار شود.

بخش دیگری از صحبت‌های عضو فراکسیون ورزش مجلس در مورد عملکرد سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بود، وی در این رابطه گفت: بنده در ابتدا مخالف آمدن آقای سلطانی‌فر از سازمان میراث فرهنگی به وزارت ورزش  و جوانان بودم چراکه در سازمان میراث فرهنگی کارهای بسیار مثبت و خوبی در زمان ایشان انجام شد و اتفاقات مثبتی در بخش ها به ویژه گردشگری رخ داد.معتقدم اگر ما گردشگری کشورمان را متحول کنیم می توانیم یک بازار بزرگ اقتصادی جدید در کشور به وجود بیاوریم.

او گفت: به هر حال بنده در روز رای گیری با توجه به توانمندی هایی که در آقای سلطانی‌فر دیده بودم به ایشان رای مثبت دادند و انصافا هم عملکرد سلطانی‌فر در حوزه ورزش بسیار مثبت و خوب بود و تنها  وزارتخانه‌ای که به طور کامل و با تمام قوا برای تحقق تبریز ۲۰۱۸ که در آن تبریز پایتخت گردشگری دنیای اسلام معرفی می شد پای کار آمد،  وزارت ورزش و جوانان بود و اگر سایر وزارتخانه ها مانند وزارت ورزش و جوانان به این موضوع توجه می‌کردند می‌توانستیم به اهداف کامل‌تری در بحث تبریز ۲۰۱۸ دست پیدا کنیم.

نظر شما