محمدعلی گرایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی فرنگی روند صعودی دارد/ مدال طلای جاکارتا انتظارات را از من بالا برده است/ به خاطر منافع تیم ملی در بازی‌های جهانی یک وزن پایین‌تر کشتی خواهم گرفت

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۴۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۲۴۹۵
کشتی فرنگی روند صعودی دارد/ مدال طلای جاکارتا انتظارات را از من بالا برده است/ به خاطر منافع تیم ملی در بازی‌های جهانی یک وزن پایین‌تر کشتی خواهم گرفت
فرنگی‌کار طلایی کشورمان گفت: کادر فنی در این مدت زحمت زیادی برای ملی‌پوشان کشیده و همه ملی‌پوشان در اوزان جهانی شانس گرفتن مدال طلا را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدعلی گرایی، فرنگی‌کار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا درخصوص وضعیت برنامه‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان و همچنین شرایط آمادگی خودش صحبت کرد.

گرایی در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه کمتر از 20 روز دیگر به آغاز مسابقات جهانی مجارستان باقی مانده اظهار داشت: برای حضور من در این مسابقات شرایط به گونه‌ای رقم خورد که مجبورم در یک وزن پایین‌تر در مجارستان کشتی بگیرم و در حال حاضر مشغول کم کردن وزن هستم تا در فاصله این چند روز باقی مانده تا مسابقات با مشکلی مواجه نشوم. با وجود اینکه در این چند روز مشکلات زیادی را متحمل شدم ولی به خاطر منافع تیم ملی و کشورم تمام این سختی‌ها را به جان خریدم و امیدوارم بتوانم در مجارستان با کسب بهترین مدال تحمل این مشکلات را جبران کنم.

وی در ادامه افزود: من در اولین روز مسابقات به روی تشک خواهم رفت و با توجه به اینکه از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی دارم همه سعی من و دیگر ملی‌پوشان این است که بتوانیم بهترین نتیجه را در مجارستان کسب کنیم. سال پیش اولین تجربه من در مسابقات جهانی بود و با کمی بدشانسی مقام سوم را بدست آوردم ولی امسال همه تلاش خود را برای کسب مدال طلا انجام خواهم داد. در بازی‌های آسیایی جاکارتا این هدف را داشتم که مدال طلا را کسب کنم و با یاری خدا توانستم به این مهم دست پیدا کنم و پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. حالا بعد از این کسب مدال انتظارها از من بالا رفته و سعی می‌کنم این موفقیت در بازی‌های جهانی نیز تداوم داشته باشد.

فرنگی‌کار تیم ملی درخصوص وضعیت کشتی فرنگی بعد از اتمام مسابقات المپیک ریو خاطرنشان کرد: بعد از اتفاقاتی که در المپیک افتاد و ملی‌پوشان ما نتوانستند نتایج دلخواه را کسب کنند تیم دچار حواشی شد و هیچکس حاضر نبود تیم را با این شرایط قبول کند. علی اشکانی با وجود همه این مشکلات هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و در این مدت توانست نتایج در شأن کشتی فرنگی را به دست آورد. کشتی فرنگی در سال 2017 روی سکوی سوم قرار گرفت و در سال 2018 تیم ما مقتدرانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان قهرمانی را به دست آورد. این نشان می‌دهد کشتی فرنگی روند صعودی در این مدت داشته است. کادر فنی در این مدت زحمت زیادی برای ملی‌پوشان کشیده و همه ملی‌پوشان در اوزان جهانی شانس گرفتن مدال طلا را دارند.

گرایی در پایان درباره شرایط برادرش در تیم ملی گفت: خداراشکر محمدرضا به مرز پختگی در تیم رسیده و در حال حاضر با شرایطی که دارد و بعد از کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی می‌تواند در مجارستان شگفتی‌ساز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز