حمیدرضا قلی‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد ووشو در بازی‌های آسیایی بی‌نظیر بود/ هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام/ کسب مدال قابل پیش‌بینی نیست

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۶:۲۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۲۵۶۵
عملکرد ووشو در بازی‌های آسیایی بی‌نظیر بود/ هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام/ کسب مدال قابل پیش‌بینی نیست
عضو تیم ملی ووشو کشورمان گفت: رقیبان ما همان حریف های همیشگی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا قلی‌پور، عضو تیم ملی ووشو کشورمان درمورد میزان آمادگی خود برای حضور در جام جهانی چین به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم. رقابت‌های جهانی شرایط ویژه خود را دارد. بنابراین باید با آمادگی لازم در این مسابقات شرکت کرد. اردوهای تیم ملی از امروز به مدت دو هفته آغاز می شود و تا زمان اعزام به چین در اردو هستیم در این زمان باقی مانده تلاش می کنیم به اوج آمادگی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از درخشش ووشو در بازی های آسیایی جاکارتا انتظارات از ووشو بالا رفته، عنوان کرد: این موضوع کار ما را سخت تر می‌کند چون عملکرد ووشو در جاکارتا بی‌نظیر بود. سطح این رقابت‌ها در مقایسه با آسیا بسیار بالا است. ووشوکارانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند همه دارای مدال رقابت های ووشو قهرمانی ‌جهان ۲۰۱۷ روسیه هستند. ما در بازی های آسیایی فقط در مقابل رقیب های آسیایی قرار می گیریم ولی در این مسابقات حریف ها  از کل جهان هستند.

قلی پور درخصوص شناخت خود از حریفان و شانس کسب مدال در رقابت های جام جهانی بیان کرد: رقیبان ما همان حریف های همیشگی هستند. تلاش می کنیم در این دوره نیز مدال های قبلی را تکرار کنیم. هرچند که کسب مدال قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم مدال طلای رقابت ها را به دست بیاورم.

ملی پوش ووشو درباره وضعیت لیگ امسال اظهار کرد: هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته ام. اطلاع دقیقی ندارم که چه تیم‌هایی در این دوره از لیگ حضور دارند ولی احساس می‌کنم مانند هر سال لیگ خوبی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز