ابراهیم شکوری:

بازیکنان پرسپولیس بدانند همه ایران از آنها حمایت می‌کنند/ فوتبال ما قابلیت قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۶۲۶۸۹
بازیکنان پرسپولیس بدانند همه ایران از آنها حمایت می‌کنند/ فوتبال ما قابلیت قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد
شکوری معتقد است پرسپولیس با انجام یک بازی منطقی و با داشتن تمرکز کافی و پیاده کردن برنامه های مدنظر برانکو می‌تواند گام نهایی را برای رسیدن به فینال با موفقیت بردارد.

خدارا باید شاکر بود که در روز بازی رفت پرسپولیس و السد بچه ها توانستند مزد بازی منطقی و البته غیورانه خود را کسب کنند و ما نتیجه بسیار خوبی در خانه حریف گرفته ایم. اما این نکته مهم در حال حاضر این است که بحث پرسپولیس بحث یک باشگاه نیست، بلکه بحث ملی است و اعتقاد من و سایر پیشکسوتان این است که همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم نتیجه بگیرد و بازیکنان پرسپولیس نیز بدانند همه فوتبال دوستان ایرانی و مردم ایران از آنها حمایت می کنند و دوست دارند این تیم نتیجه بگیرد.

دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو نیمه دارد، یک نیمه آن به خوبی به سود ما به پایان رسیده، اما نیمه دوم بازی هنوز تمام نشده و باید کاملا مراقب این حریف حرفه ای بود، به هر حال درست است که همه می‌خواهیم حمایت کنیم و در روز بازی هم بی‌تردید تماشاگران ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد. نتیجه درون مستطیل سبز رقم خواهد خورد و فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس با انجام بازی منطقی و با داشتن تمرکز کافی و پیاده کردن برنامه های مدنظر برانکو می‌توانند گام نهایی را برای رسیدن به فینال با موفقیت بردارند.

در تیم ملی فوتبال نیز خوشبختانه ترکیب خوبی از بازیکنان با تجربه و جوان دور هم جمع شدند و با توجه به نتایج بسیار خوبی که تیم ملی در جام جهانی کسب کرد، بی تردید ما یکی از مدعیان اصلی مسابقات جام ملت ها هستیم، تا آنجا که بنده در جریان هستم فدراسیون همه امکانات و تجهیزات به روز خود را بسیج کرده تا تیم بتواند نتیجه دلخواه را کسب کند.به هرحال فوتبال ایران این قابلیت را دارد که پس از سال ها دوباره در جام ملت ها قهرمان شود و امیدوارم با حمایت همه جانبه هواداران و سایر نهادهای مربوط این مهم محقق شود.

نگارنده:

ابراهیم شکوری مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز