سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تنها نقطه ضعف پرسپولیس مقابل السد، خستگی بازیکنان است/ استقلال با استفاده از تجربه شفر به نتایج مورد نظر می‌رسد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۵۷:۴۸
کد خبر: ۷۶۲۷۲۷
تنها نقطه ضعف پرسپولیس مقابل السد، خستگی بازیکنان است/ استقلال با استفاده از تجربه شفر به نتایج مورد نظر می‌رسد
بازیکن اسبق سرخابی‌، گفت: تنها ضعفی که سرخپوشان می‌توانند مقابل السد داشته باشند خستگی بازیکنان پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با اشاره اینکه پرسپولیس به دلیل ممنوعیت در نقل و انتقالات توانست بازیکنان خوب خود را نگه دارد، بیان کرد: استخوان بندی این تیم حفظ شد و بازیکنان بعد از چند سال به خوبی نسبت به بازی یکدیگر آشنایی دارند. خط حمله و خط دفاعی پرسپولیس در چند سال اخیر تغییرات چندانی نداشت و این امر باعث شد تا قرمزها با هماهنگی بیشتری به رقابت یکدیگر بپردازند.

سیدصالحی با اشاره به اینکه سرخپوشان با استفاده از تفکرات مربی خود در هر بازی با برنامه وارد میدان می شود، افزود: در نقل و انتقالات تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از این تیم جدا شدند اما بازیکنان دیگر توانستند تا به اینجا به نتایج مورد نظر برسند. 

وی ادامه داد: سرخپوشان در شرایط سختی به سر می‌برند. بازیکنانی که برای قرمزها بازی می کنند خسته هستند تنها ضعفی که سرخپوشان می‌توانند مقابل السد قطر داشته باشند خستگی بازیکنان پرسپولیس است. ماهینی به دلیل خستگی زیاد در دیدار با استقلال از ناحیه رباط صلیبی این بازیکن مصدوم شد.

سیدصالحی با تاکید بر اینکه سرخپوشان فکر نکنند که برد در دیدار رفت مقابل السد پایان بازی است، اضافه کرد: با این برد فقط یک درصد از راه رفته شد و 99 درصد آن باقی مانده است. پرسپولیس با کمک حمایت هواداران خود می‌تواند السد را در خانه شکست دهد.

وی درباره وضعیت تیم استقلال گفت: آبی‌ها در نقل و انتقالات تغییرات بسیاری انجام دادند و زمان می برد تا این تیم به شرایط ایده‌آل برسد. هواداران باید صبوری کنند زیرا وینفرد شفر سرمربی با تجربه‌ای است که آبی‌پوشان را به نتایج مورد نظر می‌رساند.

نظر شما
پرونده ویژه