در ادامه دیدارهای مهم بین المللی ورزشی در بوینس آیرس؛

صالحی امیری با رییس کمیته ملی المپیک سنگاپور دیدار و گفتگو کرد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۵:۰۲
کد خبر: ۷۶۳۰۹۳
صالحی امیری با رییس کمیته ملی المپیک سنگاپور دیدار و گفتگو کرد
رییس کمیته ملی المپیک ایران در ادامه دیدارهای بین‌المللی با رییس کمیته ملی المپیک سنگاپور دیدار داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار دکتر صالحی امیری با اشاره به رویکرد جدید کمیته ملی المپیک کشورمان در توسعه روابط دو جانبه با کشورهای دنیا در راستای ایجاد صلح و دوستی و رشد و گسترش ورزش بمنظور ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع، آمادگی خود برای امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه را اعلام کرد.

چوآن جین تان رییس کمیته ملی المپیک سنگاپور نیز ضمن تشکر از دکتر صالحی امیری بواسطه برپایی این نشست از امضای تفاهم نامه همکاری دو‌جانبه ورزشی با محوریت تبادل تجارب مربیان ورزشی دو کشور و همچنین برپایی کلاس‌های آموزشی و اردوهای ورزشی در ایران و‌ سنگاپور حمایت کرد.

چوآن جین تان که رییس کمیته منابع مالی و انسانی کمیته بین المللی المپیک نیز هست، با اشاره به جایگاه و بزرگی ورزش ایران در آسیا از طرح‌های توسعه‌ای روابط ورزشی ایران و همچنین برنامه ریزی این کشور در اخذ جایگاه IOC MEMBER در کمیته بین المللی المپیک ابراز رضایت و حمایت کرد.

در ادامه این نشست دکتر رضا قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک کشورمان نیز که در این جلسه حضور داشت ضمن معرفی برنامه‌های علمی و ورزشی و همچنین امکانات و‌ تجهیزات این مرکز (آکادمی ملی المپیک) آمادگی خود برای میزبانی اردوهای آموزشی و ورزشی از تیم‌های اعزامی سنگاپور را اعلام داشت.

در پایان مقرر شد مفاد اولیه تفاهم نامه دو‌جانبه در حاشیه اجلاس آنوک که بزودی در ژاپن برگزار خواهد شد مورد بررسی و در نهایت امضای طرفین قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز