عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

با واگذاری سرخابی‌ها سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این دو باشگاه صورت می‌گیرد/ به افتخارآفرینی کاروان پارآسیایی امیدوارم

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۶۳۱۷۴
با واگذاری سرخابی‌ها سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این دو باشگاه صورت می‌گیرد/ به افتخارآفرینی کاروان پارآسیایی امیدوارم
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری به بخش خصوصی نتایج بهتری در پیشروی این استقلال و پرسپولیس خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت‌کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی درخصوص واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با بیان اینکه این کار باید سال ها پیش اتفاق می افتاد به خبرنگار برنا گفت: هرچقدر بتوانیم دولت را کوچکتر کنیم و بخش خصوصی فعال شود به نفع کشور است.

دبیر فراکسیون ورزش در ادامه  عنوان کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس مردمی هستند و مردم فعالیت هایی را در این زمینه انجام می دهند. زمانی که دو تیم واگذار شوند کسانی که این باشگاه را می خرند، برای اینکه بتوانند سود دهی بیشتری داشته باشند و مردم بیشتری را به میادین بکشند سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام خواهند داد.

او با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان با توجه به شرایط موجود اعتبارات کافی را ندارد، تصریح کرد: چنانچه این دو باشگاه واگذار شوند، مشکلاتشان رفع می‌شود و سایر باشگاه‌ها نیز مثل سپاهان، ذوب آهن و... نیز به سمت واگذاری به بخش خصوصی سوق پیدا خواهند کرد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش به باشگاه های کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: این تیم ها در دست بخش خصوصی است و فوتبالشان هم روز به روز پیشرفت می کنند پس واگذاری به بخش خصوصی نتایج بهتری در پیشروی استقلال و پرسپولیس خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس درخصوص بازی های جاکارتا گفت: ورزشکاران پارآسیایی مدال آورتر از مسابقات آسیایی خواهند شد زیرا برنامه ریزی های درست تری دارند و باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند هرچقدر بتوانیم این عزیزان را کمک کنیم توانایی این افراد بیشتر شده و روحیه بخش خواهد بود و می‌توانند مقامات بهتری را کسب کنند  و به افتخار آفرینی این عزیزان بسیار امیدوارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز