ایتالیا بدون برد:

مانچینی استاد تساوی‌ها/ لاجوردی‌ها روز به روز کم‌رنگ‌تر می‌شوند

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۶:۳۱
کد خبر: ۷۶۳۴۸۳
مانچینی استاد تساوی‌ها/ لاجوردی‌ها روز به روز کم‌رنگ‌تر می‌شوند
تیم ملی ایتالیا شب گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل اوکراین به تساوی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا نتوانست به رقابت‌های جام جهانی روسیه صعود کند و این یکی از بدترین اتفاقات فوتبالی تاریخ ایتالیا بود. بعد از تغییرات مدیریتی و کادرفنی در تیم ملی ایتالیا همه منتظر بازگشت باشکوه آتزوری‌ها بودند اما ‌‌‌‌‌‌‌‌‌روبرت  مانچینی هم نتوانست ناجی ایتالیا شود.

نتایج ضعیف تیم ملی ایتالیا همچنان ادامه دارد. لاجوردی ها که برای حضور موفق در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا آماده می شوند و اردوهای تدارکاتی بسیاری برگزار کردند اما تساوی‌های متوالی این تیم مقابل تیم‌های مختلف نشان از نبود توانایی لازم از بازیکنان تیم است. 

روزی که تیم ملی ایتالیا جشنواره بازیکنان صاحب نام بود اکنون از نبود بازیکن درجه یک در عذاب است. ایتالیا با چهار دوره قهرمانی در سال‌های ۱۹۳۴ (میلادی)، ۱۹۳۸، ۱۹۸۲ و ۲۰۰۶، به همراه آلمان دومین تیم موفق جهان در رقابت‌های جام جهانی فوتبال پس از برزیل است. علاوه بر این، فتح قهرمانی اروپا در سال ۱۹۶۸، کسب مدال طلای بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۳۶ و دو عنوان قهرمانی در جام بین‌المللی اروپای مرکزی در کارنامه این تیم وجود دارد.

از بازیکنان معروف ایتالیایی می‌توان به پائولو مالدینی، فرانچسکو توتی، الساندرو دل پیرو، دینو زوف، روبرتو باجو، جیانی ریورا، فیلیپو اینزاگی، جوزپه برگومی، پائولو روسی، روبرتو دونادونی،آلساندرو کاستاکورتا، آندره آ پیرلو، الساندرو نستا، جیان لوئیجی بوفون، سالواتوره توتو اسکیلاچی،فابیو کاناوارو، فرانکو بارزی و کریستین ویری اشاره کرد.

نتایج ضعیفی که این تیم کسب کرده است بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی به انتقاد کادرفنی و بازیکنان پرداختند. علی رغم اینکه تیم ملی ایتالیا شب گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل اوکراین حملات بسیاری داشتند اما نتوانستند به پیروزی برسند و این تیم باز هم به تساوی راضی شد. برابری با رکوردی 93 ساله؛ تیم ملی ایتالیا در 5 بازی خانگی اخیرش به پیروزی نرسیده است. ظاهراً بازیکنان تیم ملی دروازه حریف را به خوبی نمی شناسند و یا هجوم رسانه‌ها به این تیم باعث شد تا تمرکز از این تیم برود.

لیگ ایتالیا هم همانند سال‌های گذشته پویا و جذاب نیست. هرچند یونتوس یا خرید رونالدو تلاش کرد تا نگاه جهان را به سمت خود معطوف کند اما همچنان تیم های باشگاهی ایتالیا از نبود بازیکن با کیفیت در عذاب هستند. 

نظر شما