مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸-جاکارتا؛

تیم شطرنج b۲ و ۳ بانوان قهرمان شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۶۳۵۵۶
تیم شطرنج b۲ و ۳ بانوان قهرمان شد
دور هفتم رقابت های شطرنج نابینایان وکم بینایان در بخش سریع به پایان رسید و پنج مدال رنگارنگ دیگر از آن نمایندگان کشورمان شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان از جاکارتا، در پایان دور هفتم و در گروه b1 ملیحه صفایی با 6 امتیاز و پوئئنشکنی کمتر مدال نقره را به دست آورد و در بخش تیمی شطرنجبازان کشورمان خانم ها ملیحه صفایی، لیلا زارعزاده و زهرا محمدی راد، با 10 امتیاز و باز هم به خاطر پوئنشکنی کمتر عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را به دست آوردند. در این گروه، نماینده اندونزی با 6 امتیاز و در بخش تیمی نیز با 10 امتیاز و تنها به خاطر پوئنشکنی بیشتر قهرمان شدند.

در گروه b2 و b3 بانوان و در بخش تیمی، خانم ها فریبا زنده بودی، فاطمه برقول و عاطفه نقوی با 9.5 امتیاز عنوان قهرمانی و مدال طلا را به دست آوردند و در بخش انفرادی، فاطمه برقول با 5 امتیاز و به خاطر پوئنشکنی کمتر به مدال نقره رسید و فریبا زنده بودی با 4.5 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و به مدال برنز دست یافت.

در گروه b1 آقایان در بخش تیمی عنوان پنجم از آن ایران شد و در بخش انفرادی هیچ مدالی به دست نیامد.

در رقابت های گروه b2 و b3 آقایان تیم کشورمان در جایگاه چهارم قرار گرفت و در بخش انفرادی مجید باقری پنجم شد.

تیم شطرنج نابینایان کشورمان در حالی در بخش سریع سه مدال نقره به دست آورد که هر سه مدال می توانست با پوئنشکنی بیشتر تبدیل به طلا شود.

به این ترتیب رقابت های شطرنج نابینایان در دو بخش استاندارد و سریع به پایان رسید و تیم شطرنج نابینایان و کم بینایان کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان، در مجموع موفق به کسب 4 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز شد.

نظر شما